Hallo tweakers!
Ik heb laatst voor mezelf als klein projectje een FTP server gemaakt met mijn Raspberry Pi B+.
Dit heb ik gedaan met vsftpd en het werkt gewoon via filezilla, chrome en firefox.
Maar nu wil ik hem in windows explorer als network drive instellen maar krijg ik een error als ik er dan bij probeer te komen.
Als ik gewoon de server via mijn internet IP toevoeg lukt het wél.
De error die ik krijg is
FTP Folder Error
An error occurred while opening that folder on the FTP Server. Make sure that you have permission to access t hat folder.
Details:
200 Switching to ASCII mode.
227 Entering Passive Mode (192,168,1,116,16,147)
Ik heb al een beetje het internet afgestruind naar mijn gevoel, maar kon niet veel vinden wat ik zelf kon toepassen.
Heeft iemand een idee hoe ik dit oplos?
Met vriendelijke groet,
Blackrossy
EDIT:
Volgens mij heb ik dit in de verkeerde rubriek geplaatst, of niet?
Ik heb laatst voor mezelf als klein projectje een FTP server gemaakt met mijn Raspberry Pi B+.
Dit heb ik gedaan met vsftpd en het werkt gewoon via filezilla, chrome en firefox.
Maar nu wil ik hem in windows explorer als network drive instellen maar krijg ik een error als ik er dan bij probeer te komen.
Als ik gewoon de server via mijn internet IP toevoeg lukt het wél.
De error die ik krijg is
FTP Folder Error
An error occurred while opening that folder on the FTP Server. Make sure that you have permission to access t hat folder.
Details:
200 Switching to ASCII mode.
227 Entering Passive Mode (192,168,1,116,16,147)
Ik heb al een beetje het internet afgestruind naar mijn gevoel, maar kon niet veel vinden wat ik zelf kon toepassen.
Heeft iemand een idee hoe ik dit oplos?
Met vriendelijke groet,
Blackrossy
EDIT:
Volgens mij heb ik dit in de verkeerde rubriek geplaatst, of niet?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2015 00:52 ]