Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

mid range gaming laptop.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Eerste post op tweakers :)

Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop voor school en gaming. ik had wat gevonden en ik zou graag willen weten of jullie iets beters/tips hebben voor me.

Wat ga je met je laptop doen?

Gebruiken voor school studie ICT. Daarnaast gamen denk hierbij aan: Starcraft 2 en Heroes of the storm.

Heb nog een licentie liggen voor Windows 7 HP, en zoals hierboven dus school en gamen.

Wat is je budget?

Tussen de 800 en 950, eventuele toevoegingen doen (SSD) niet meegerekend.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?

Ja, de laptop zal vaak mee naar school moeten, maar het gewicht maakt niet heel veel uit.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren

Ik had zelf http://gamepc.nl/game-laptops/ge70-2pc-475xnl in gedachten. Mijn vraag hier is of jullie iets beters weten binnen de genoemde prijsklasse.

Alvast bedankt voor de moeite ;)

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2015 23:39 ]

Verwijderd

Das een mooie laptop die je linkt, maar komt zonder OS.

• Mauritio
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:22
Verwijderd schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 11:18:
Das een mooie laptop die je linkt, maar komt zonder OS.
Als je goed hebt gelezen dan zie je dat Blackscyte nog een licentie heeft voor Windows 7 :)

Blackscyte: Is 17" een verplichting? Ik zou persoonlijk voor een 15" gaan omdat je hem vaak mee wil nemen.

pricewatch: Asus N551JK-CN158H
pricewatch: Acer Aspire V17 Nitro VN7-791G-573T
pricewatch: Acer Aspire V15 Nitro VN7-571G-58NZ

[ Voor 35% gewijzigd door Mauritio op 06-03-2015 12:10 ]

Verwijderd

Dan heb ik niet goed gelezen :)

Die laatste heeft een low voltage cpu en dat wil je niet.

Verwijderd

Topicstarter
Meenemen is geen probleem, heb op het moment een 16.4" die voor mij gemakkelijk mee te nemen is. Bedankt voor het meedenken:)