Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• nDirect090
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 10:09
Goedendag allemaal,

Omdat ik het niet in het algemene topic mag vragen, heb ik geen idee waar ik het anders zou moeten vragen op tweakers. Maar ik ben zoals de titel al doet vermoeden opzoek naar een oneplus one invite. (64GB sandstone editie).

Ik weet dat het dinsdag open verkoop is, maar het scheelt f5 te klikken en ook de kans op mislopen. Dus zodoende, mocht iemand nog een invite hebben, dan ben ik zeer dankbaar als ik die mag claimen.

Groetjes!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Het nieuwe grote & tijdelijke OnePlus One invites topic ?

Ik zou daar een kijkje nemen ;-)

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Als moderator van dat topic kan ik je al zeggen dat we daar geen vragen om invites toestaan, dat is forumbreed niet de bedoeling. De enige plek waar het kan is Vraag & Aanbod.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• nDirect090
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 10:09
Precies, dat is de reden waarom ik daar ook niet ingeplaatst hebt. Zou dit topic verplaatst kunnen worden naar vraag&aanbod?

Excuses voor ongemak

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Nee, je zult zelf een advertentie moeten aanmaken.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Daarom zeg ik ook een kijkje nemen. Wie weet dat er wat wordt aangeboden. Je moet er vaak snel bij zijn dan

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-11 20:03
Je weet dat je iedere dinsdag een OnePlus One zonder de invite kan bestellen?

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-11 22:00

The Wizard

Moderator Mobile
Hier gaat een slotje op, de uitleg van gambieter is duidelijk.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.