Troep van mezelf opruimen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwuts
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 04-09-2023

Pwuts

pwutst met vanalles en nog wat

Topicstarter
Hallo,

Ik (niet alleen ik) zou het fijn vinden als iemand de troep zou kunnen verwijderen die ik hier een half jaar geleden in al mijn enthausiasme heb gemaakt. Nu is het echter niet meer dan profielvervuiling (vindt MK ook) dus vandaar dit verzoek.

Alvast bedankt :)
edit:

hier ook al :F

[ Voor 13% gewijzigd door Pwuts op 05-03-2015 22:13 ]

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:10

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Ik heb mijn profiel reacties net verwijderd, dus die van jou zijn weg ;)

MK1998NL kan zijn profiel reacties ook zelf verwijderen door hier "Alle huidige reacties op je gallerypagina verwijderen" aan te vinken en dan op profiel aanpassen klikken

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

De rest van de reacties zou ik liever nog erop houden, alleen de spam reacties van MasterPrutser niet meer |:(

Edit: anders ga ik dat toch maar doen denk ik...

[ Voor 18% gewijzigd door MK_ op 05-03-2015 22:25 ]

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Volgens mij is het enige wat wij als crew kunnen doen die reacties op -2 zetten. Dat betekent echter wel een forse karmaboete.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Nah, laat maar zitten. MasterPrutser en ik hebben op een zeer volwassen manier ( O-) ) besloten dat hij niet meer op mijn profiel zal posten. Zodra het nog eens gebeurt meld ik me wel weer :*)

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered