Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Pfsense Hardware

Pagina: 1
Acties:

• cyberbot
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-10 15:28
Beste Allemaal,
ik ben opzoek naar een Pfsense Hardware,
een router waar ik Pfsense Firmware kan uploaden,

weet iemand iets ?
dank je wel

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:37
Ik ben erg geneigd een linkje naar lmgtfy te plaatsen... Wat heb je zelf al uitgezocht? Wat heb je al gedaan? Wat heb je nog? Hoeveel verkeer wil je af gaan handelen? Wil je IPSEC-verbindingen opzetten of alleen NAT / firewalling?

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

• cyberbot
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-10 15:28
Dank je wel Paul,
ik werk jaren met Pfsense bedrijf hardware thuis on virtueel omgeving.
ik heb twee lijn van KPN en kan eigen router plaatsen.
ik zat online te kijken naar Pfsense hardware en ik begrijp dat je gewoon de FW kan uploaden op sommige oud Linksys routers.
ik gebruik gewoon firewall, Vpn, NAT ect....

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Leesvoer: Zelfbouw project: Firewall / Router / AP (PfSense)

[ Voor 6% gewijzigd door Raven op 06-03-2015 07:39 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:37
pfSense is (bij mijn weten) uitsluitend te draaien op i386 of AMD64 terwijl vrijwel alle (consumenten)routers op een ARM-processor draaien. pfSense heeft geen OpenWRT-aspiraties :)

Beste zoek je op marktplaats of zo naar een SFF computer, of neem je een PC Engines APU (of Alix als 85 mbit snel genoeg is). De bordjes van PC Engines zijn lekker klein, net zo klein als een consumentenroutertje, de rest kun je zo groot maken als je zelf wil :P Thuis draai ik pfSense onder VMware.

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock