Ik zoek een?
5.1/7.1 Surround gaming headset voor te gamen op de PC vooral BF4. En om goed muziek te kunnen luisteren zonder dat andere er last van hebben.
Wat is je budget?
Maximaal 300 euro maar goedkoper is ook niet erg
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
De reden dat ik dit topic aanmaak is omdat ik simpelweg niet weet welke ik moet kiezen, er zijn er zoveel. Ik heb gelezen dat Sennheiser en Astro (a40) goede keuzes zijn maar wat zeggen jullie?
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Wordt gebruikt voor mijn Game PC (zie onderschrift) in de
De headset hoeft dus niet draadloos te zijn aangezien het gewoon niet nodig is in mijn geval dus het is zonde om daar extra geld aan uit te geven. Wil wel graag dat de headset een goede bass heeft.
Wat ik zelf al heb gevonden is bijvoorbeeld de:
pricewatch: Sennheiser PC 363D Surround Sound Gaming Headset
http://www.computerstore....582.1954168331.1425057586
pricewatch: Razer Tiamat 7.1
Zelf heb ik geen ervaring met headsets dus vandaar de de vraag, wat raden jullie mij aan? Is wat ik heb gevonden overpriced of is het gewoon top spul of moet ik voor een heel andere gaan?
5.1/7.1 Surround gaming headset voor te gamen op de PC vooral BF4. En om goed muziek te kunnen luisteren zonder dat andere er last van hebben.
Wat is je budget?
Maximaal 300 euro maar goedkoper is ook niet erg
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
De reden dat ik dit topic aanmaak is omdat ik simpelweg niet weet welke ik moet kiezen, er zijn er zoveel. Ik heb gelezen dat Sennheiser en Astro (a40) goede keuzes zijn maar wat zeggen jullie?
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Wordt gebruikt voor mijn Game PC (zie onderschrift) in de
De headset hoeft dus niet draadloos te zijn aangezien het gewoon niet nodig is in mijn geval dus het is zonde om daar extra geld aan uit te geven. Wil wel graag dat de headset een goede bass heeft.
Wat ik zelf al heb gevonden is bijvoorbeeld de:
pricewatch: Sennheiser PC 363D Surround Sound Gaming Headset
http://www.computerstore....582.1954168331.1425057586
pricewatch: Razer Tiamat 7.1
Zelf heb ik geen ervaring met headsets dus vandaar de de vraag, wat raden jullie mij aan? Is wat ik heb gevonden overpriced of is het gewoon top spul of moet ik voor een heel andere gaan?