Exchange Mailboxen Exporteren

Pagina: 1
Acties:

• --Mulder--
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-08 14:21
topic naam is een beetje verkeerd, maar hier komt de vraag.

We zijn bezig met het opzetten van een nieuw netwerk met daarin novell en ms server's

nu willen we graag dat als we een login aan maken op novell dat er dan ook automatisch een mailbox voor die persoon wordt aangemaakt op de ms exchange server 5.5 SP4

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-05 17:08

collin

Who da man !!

Je zou toch echt eerst een NT 4 account aan moeten maken om in een exchange mailbox te kunnen komen! Als je dat doet, ka je meteen een exchange mailbox aanmaken. Je meot ook sowieso een NT 4 domein hebben..

Mijn iRacing profiel

• spook
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
het makkelijkste is een import lijst te maken om de mailboxen (en NT -accounts)aan te maken.
Tijdens het aanmaken van een Novell (of een NDS) user een mailbox automatisch aanmaken gaat zover ik weet niet.

(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.

• --Mulder--
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-08 14:21
das is het leuke ervan. als we onder novell een user aanmaken, dan word die user ook gelijk aan gemaakt op de exchange server bij "User mananager for Domains"

maar dat gaat dus blijkbaar niet op voor de mailboxen.

Voor het aanmaken van de user in de NDS gebruiken we ConsoleOne van Novell

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-05 17:08

collin

Who da man !!

aha.. maar ik denk dat dat inderdaad niet gaat lukken in 1 keer.

Mijn iRacing profiel

• om3ega
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-08 23:06
Exchange moet inderdaad nog een koppeling krijgen tussen de domain user en de mailbox en ik weet ook niet of dat met scripts is op te lossen?
Pagina: 1