Toon posts:

Meerdere keren falen van harde schijf

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Een week geleden werd mijn PC zeer traag. Ik krijg vreemde random errors bij het kopiëren van files. SMART gaf aan dat de harde schijf aan het falen was en heb deze vervangen door een nieuwe.

Nu heb ik opnieuw hetzelfde probleem. Traag, explorer en vele programma's die niet meer reageren, corrupted files,...

De corrupted files bevinden zich niet op mijn SSD (waar alleen Windows op staat), enkel op mijn data-schijf.

Iemand die weet waar dit probleem vandaan komt?

Verwijderd

Begin bij het begin: post de SMART gegevens. Kijk ook in het SMART topic voor extra informatie hieromtrent.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 17:30:
Begin bij het begin: post de SMART gegevens. Kijk ook in het SMART topic voor extra informatie hieromtrent.
Bij de huidige schijf geeft SMART geen problemen, alleen bij de vorige maar die heb ik al verwijderd.

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:29

D4NG3R

kiwi

:)

Gebruik je ook een andere SATA kabel?

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 17:35:
Bij de huidige schijf geeft SMART geen problemen
Hoe weet je dat? Heb je diepgaande kennis over de werking van SMART? Of kijk je naar een stom programma wat zegt 'SMART is goed' want dat kan een programma helemaal niet weten.

Wil je onze hulp, dan zul je wel gegevens moeten aandragen. Nu betekent je topic weinig meer dan "ik heb een probleem met mijn schijf".