Kan ik een Epson P50 oneindig laten printen. Ik plak 8 a4tjes aan elkaar, zodra de eerste er uit komt plak ik de laatste die nog geprint moet worden aan het a4tje dat er net uit komt. Maar op het moment dat de volgende pagina geprint moet worden stopt ie er mee, het mechanisme dat er normaal voor zorgt dat de volgende pagina geladen wordt moet uitgeschakeld worden. Kan dit?
Eerste wat in mij opkomt: waarom zou je dat willen? Tweede is: Maar op een gegeven moment print je toch alleen maar zwart op zwart?
Alles kan, maar het is niet zo dat je even twee pinnetjes aan elkaar soldeert en klaar. Je zult het apparaat open moeten schroeven en kijken hoe 'ie precies werkt. Maar er is geen garantie dat het je zult lukken zonder het halve ding opnieuw te bouwen.
Iets met oneindigheid, machines en kunst. Uiteindelijk krijg je zwart op zwart inderdaad.
Hmm, er is dus geen 'simpele' oplossing?
Hmm, er is dus geen 'simpele' oplossing?
Kan je misschien eens gewoon antwoorden op de vraag "waarom"?
Je hebt nooit gezegd wat je met die printer wil aanvangen, behalve dat je hem "oneindig" wil laten printen, wat al heel vaag is. Wat wil je ermee printen?
Je hebt nooit gezegd wat je met die printer wil aanvangen, behalve dat je hem "oneindig" wil laten printen, wat al heel vaag is. Wat wil je ermee printen?
Android developer & dürüm-liefhebber
Ik denk dat ie ons probeert te laten vertellen hoe ie zo'n mechanisme kan hacken, en dat dan vervolgens bij een fax doen en dan iemand gaan faxbomben.
Dat denk ik. Geen zuivere koffie. Dit zaakje stinkt. Hier wordt wat verzwegen!!
Dat denk ik. Geen zuivere koffie. Dit zaakje stinkt. Hier wordt wat verzwegen!!
Breng me niet op goede ideeën azzkickah! :-)
Gewoon een onschuldig kunstenaar projectje. Iets met een functie(printer) van zijn functie ontdoen en het zo iets proberen te laten zeggen over ritme/orde/chaos (on)eindigheid..
Houd me van faxbombing..
Gewoon een onschuldig kunstenaar projectje. Iets met een functie(printer) van zijn functie ontdoen en het zo iets proberen te laten zeggen over ritme/orde/chaos (on)eindigheid..
Houd me van faxbombing..
Al lukt het je: Uiteindelijk wordt het idd allemaal zwart, maar voor dat bereikt is, is de inkt al een paar dagen op 
Als je zoiets wilt doen kun je beter een oudere matrixprinter met kettingpapier op de kop tikken.
Zijn nog best te krijgen, zeker in het 2e handscircuit: http://www.stockloots.be/printers-matrix.htm
Als je zoiets wilt doen kun je beter een oudere matrixprinter met kettingpapier op de kop tikken.
Zijn nog best te krijgen, zeker in het 2e handscircuit: http://www.stockloots.be/printers-matrix.htm
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
je kan proberen een nieuw papierformaat toe te voegen bij de eigenschappen van de printer.
Iets van 21cm bij 200cm
Iets van 21cm bij 200cm
Als artiest zou je toch wel een stuk creatiever moeten zijn? Waarom in hemelsnaam proberen daadwerkelijk non-stop te printen? Gewoon zwart papier in een loop plakken en stroom op het papier-doorvoer mechanisme zetten. Lijkt het net of ie aan het printen is
Sowieso krijg je ergens een witruimte. Op plakband kun je niet printen
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Euuuh plakband aan de binnen kant ?The Eagle schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 23:22:
Sowieso krijg je ergens een witruimte. Op plakband kun je niet printen
De oude matrix printer is een beter idee
Plakband kun je prima op printen.Fish schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 08:59:
[...]
Euuuh plakband aan de binnen kant ?
De oude matrix printer is een beter idee
Of de inkt/toner blijft zitten is een tweede.
Plakband door een laserprinter is iig een heel slecht idee. Er bestaat wel plakband die tegen hitten kan. maar de meeste zullen wel verbranden en vastsmelten in de fuser van de printer
Bij een normale printer als de aangehaalde epson is dit niet mogelijk, beperking zit in firmware van de printer.
Dat krijg je effectief niet aangepast, dus de printer wil losse A4's zien.
2 opties:
1.
Je kan er iets omheen bouwen die de printer fopt dat de pagina afgeslopen is en er een nieuwe begint, maar dat is nogal omslachtig en betekend dat hij een stuk pagina doorvoert waar hij niet op print.
2.
Ander type printer pakken.
Dat krijg je effectief niet aangepast, dus de printer wil losse A4's zien.
2 opties:
1.
Je kan er iets omheen bouwen die de printer fopt dat de pagina afgeslopen is en er een nieuwe begint, maar dat is nogal omslachtig en betekend dat hij een stuk pagina doorvoert waar hij niet op print.
2.
Ander type printer pakken.
Pagina: 1