Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-12-2023
Hallo tweakers,

een paar maanden geleden had LG een cashback actie op de LG G3, ik heb toen de keuze gemaakt om een lg G3 te kopen en heb het toestel inmiddels 14 weken geleden aangemeld voor een cashback. Deze werd al na 2 dagen goedgekeurd en het geld zou binnen 10 weken worden overgemaakt. Na 8 weken begon ik het raar te vinden dat de cashback er nog niet was. Daarom heb ik naar lg gebeld, het antwoord was dat ik eerst 10 weken moest wachten en daarna moest bellen.
Na 10 weken heb ik gebeld. Toen werd mij verteld dat de betaling die week zou worden afgerond en dat ik terug moest bellen als ik het de week erna niet binnen had. Natuurlijk, het geld is niet binnen gekomen.
De week erna heb ik teruggebeld en kreeg ik het volgende smoesje te horen: "er is een vertraging in de betaling, als u het geld volgende week niet heeft moet u weer bellen"
De week erna had ik nog steeds niks dus heb ik weer gebeld, de smoes was nu: "ik heb het doorgegeven aan mijn leidinggevende maar die is nu niet aanwezig, u wordt morgen teruggebeld"
Ik ben tot op vandaag niet teruggebeld en heb vandaag besloten om weer te bellen, dit maal heb ik de leidinggevende aan de lijn gekregen na een lange discussie met de medewerkster. Deze zei dat het nu nagevraagd wordt aan de afdeling financiële administratie, ik zou morgen teruggebeld worden en als ze morgen geen antwoord hadden werd het volgende week maandag.

Langzamerhand wordt ik gek van LG, de klantenservice weet niet wat ze zeggen en vertellen alleen maar smoesjes.

Heeft iemand van jullie hier ook last van gehad en hoe hebben jullie dit opgelost?

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 03-05 10:45

migros

Nooit meer een Samsung

Ik wacht nu ook al 11 weken. Vande week een mailtje gestuurd aangaande de status, nog steeds geen antwoord gehad.

Je kunt het beste even op klacht.nl kijken. Het regent daar klachten over de cashbackacties van LG.

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
migros schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 17:11:
Ik wacht nu ook al 11 weken. Vande week een mailtje gestuurd aangaande de status, nog steeds geen antwoord gehad.

Je kunt het beste even op klacht.nl kijken. Het regent daar klachten over de cashbackacties van LG.
Oke. Overigens zou ik ze elke dag bellen. Ik bel nu elke dag om te vragen hoe het zit en er komt steeds meer duidelijkheid

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brownyster
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12:49
hallo,

Wij hebben ondertussen iets van 3 telefoons cashback gekregen.

Heeft wel iets langer geduurd maar het komt zeker is mijn ervaring.

succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
even een update,

na weken lang bellen en meerdere klachten bij LG is het geldbedrag eindelijk naar me overgemaakt. Dit heeft uiteindelijk zn 14 tot 15 weken te duren. De service bij LG is wel echt om van te huilen! Zelf weten ze niet wat ze aan het doen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StecaGrid
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06-05 15:44
Eind vorig jaar tweemaal gebruik gemaakt van de cashback bij LG. Dit ging toen erg vlot naar mijn mening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
rik11 schreef op zondag 22 maart 2015 @ 17:59:
Eind vorig jaar tweemaal gebruik gemaakt van de cashback bij LG. Dit ging toen erg vlot naar mijn mening
oke, ze gaven steeds aan dat het een groter succes was gebleken dan dat ze verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282849

Ik heb zo langzamerhand ook geen goed woord meer over voor LG-Acties (overigens geen kwaad woord over de producten).

Ik zit nu al maanden te wachten op geld terug voor een LG G2 én weken op geld terug voor een TV. Op dit moment weet ik nog niet wat ik ga doen, maar waarschijnlijk een kennis die directe contacte heeft met KASSA, miscchien toch wel voor mijn (/ons) karretje spannen.

Uiteraard heb ik al genoeg gehoord over het "grotere success" maar zodra een claim is goed gekeurd is het nog slechts een betalingsopdracht uitschrijven en klaar is Kees. Dat hoeft echt geen maanden te duren, zeker niet als met geregeld mondeling toezegt het direct af te handelen.

Dat betekent gewoon dat ze de organisatie óf de centen niet op orde hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
Anoniem: 282849 schreef op zondag 05 april 2015 @ 10:50:
Ik heb zo langzamerhand ook geen goed woord meer over voor LG-Acties (overigens geen kwaad woord over de producten).

Ik zit nu al maanden te wachten op geld terug voor een LG G2 én weken op geld terug voor een TV. Op dit moment weet ik nog niet wat ik ga doen, maar waarschijnlijk een kennis die directe contacte heeft met KASSA, miscchien toch wel voor mijn (/ons) karretje spannen.

Uiteraard heb ik al genoeg gehoord over het "grotere success" maar zodra een claim is goed gekeurd is het nog slechts een betalingsopdracht uitschrijven en klaar is Kees. Dat hoeft echt geen maanden te duren, zeker niet als met geregeld mondeling toezegt het direct af te handelen.

Dat betekent gewoon dat ze de organisatie óf de centen niet op orde hebben.
Ik heb ook 3,5 maand moeten wachten, zelfs het programma radar heeft er al aandacht aan besteed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
(overleden)
LG heeft er nogal een handje van om zo lang te doen over het uitbetalen. Al ligt de echte verantwoordelijkheid bij het bureau dat de cashback voor LG doet. LG doen het namelijk niet zelf. Het is allemaal uitbesteed.

Uiteindelijk heb ik me maar direct tot dat bureau gericht. Dat leek te helpen.

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
CapTVK schreef op maandag 06 april 2015 @ 11:44:
LG heeft er nogal een handje van om zo lang te doen over het uitbetalen. Al ligt de echte verantwoordelijkheid bij het bureau dat de cashback voor LG doet. LG doen het namelijk niet zelf. Het is allemaal uitbesteed.

Uiteindelijk heb ik me maar direct tot dat bureau gericht. Dat leek te helpen.
Ja klopt, ik heb ook steeds een ander telefoonnummer gebeld tot ik het telefoonnummer van de bedrijfsleider kreeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polariteit
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online

Polariteit

Fietsende fotografeur

Herkenbaar, die cashbackacties van LG zijn één grote faal :')

Begin Oktober een LG-tv gekocht die in cashback actie viel. Binnen anderhalve week aangemeld en bevestiging dat ik het geld binnen 6 weken op mijn rekening kon verwachten.

Uiteindelijk had ik het geld pas eind maart na +- 3x mailen en 12 keer bellen op mijn rekening...

Laatste keer dat ik in zo'n actie van LG trap iig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty_6000
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-11-2020
Je moet heel lang geduld hebben. Ik heb uiteindelijk ook 12+ weken :F moeten wachten 8)7 op de cashback van mijn LG tv. Maar ze komen dus wel over de brug...

-=Mijn PC Specs=-

Pagina: 1