Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• dyna18
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-11 22:21
Go launcher heeft net een grote update gedaan, waarbij onder andere hun default theme is aangepast.
De oude theme lijkt echter verwijderd te zijn, terwijl dat juist de look is die ik op mijn telefoon heb ingesteld.

2 vragen.

De nieuwe versie van de launcher overschrijft standaard de stock android iconen.
Weet er iemand hoe ik de oorspronkelijke google android iconen terug kan zetten?
Ik heb alle instellingen nageplozen maar het lukt me niet.
Plan B was om te zoeken naar een icon pack met de oorspronkelijke android iconen, maar heb er geen kunnen vinden met de oorspronkelijke iconen.

Mijn tweede vraag is om de oorspronkelijke witte iconen van Go Launcher terug te halen.
Deze zijn met de nieuwe update ineens allemaal weg.
Weet er iemand hoe aan de oorspronkelijke witte iconen te komen?

Edit: Opgelost door ze handmatig uit een oude .apk te halen met winRar.

Deze kun je onder in dit screenshot zien:
Afbeeldingslocatie: https://lh3.ggpht.com/sSzB4KF-ftrKFcqVaNQ1B3hY-weYtAgAgJMbzgWaeUFN1x5f-XBtwkBtMmmxiCzHac0=h900

[ Voor 49% gewijzigd door dyna18 op 08-03-2015 19:29 ]

• dyna18
Weet er iemand hoe aan de oorspronkelijke witte iconen te komen?

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:24
Probeer een oude apk file ervan te vinden, en dan extract je de icoontjes eruit met bijv winrar.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• dyna18
Timocos schreef op zondag 08 maart 2015 @ 14:41:
Probeer een oude apk file ervan te vinden, en dan extract je de icoontjes eruit met bijv winrar.
Bedankt man. Het is me gelukt ze te vinden. Ze waren zelfs nog aanwezig in de huidige .apk in een ongebruikte folder. Hiermee is mijn tweede probleem opgelost.

Rest nog vraag 1.
Weet iemand een icon library met de standaard iconen van Google Android?

• jarnos25
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 18-04-2020
je kunt zoeken naar een icon pack die compatibel met je launcher.