Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Nieuwe BTO laptop, problemen

Pagina: 1
Acties:

• Finalizer
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 25-11-2020
snipper de snip

[ Voor 108% gewijzigd door Finalizer op 25-11-2020 21:28 ]

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:46

Fiber

Beaches are for storming.

Terugsturen en je geld terug vragen...?

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-11 19:38

spartacusNLD

This is Sparta!!

3 reparatie's voor HETZELFDE probleem mogen ze doen binnen fabrieksgarantie.. heb je daarna HETZELFDE probleem weer dan kan je een nieuwe eisen of je geld terug..

zal wel ergens in hun algemene voorwaarden staan: link

of in hun garantievoorwaarden: link

succes :)

[ Voor 57% gewijzigd door spartacusNLD op 05-03-2015 14:29 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-11 17:57

@r!k

It is I, Leclerq

Wat zij zeggen, gewoon wederom contact opnemen met BTO. Vergeet daarbij niet om zo helder mogelijk je bevindingen door te geven.

Daarnaast, wat zijn op dit moment nu precies je klachten? Crasht ie nog steeds of wordt ie alleen snel warm waardoor de fan begint te blazen?

Een hele rij microsoft certificeringen.

• Speedy-J
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 11:44

Speedy-J

AMD Enthusiast

Contact met BTO opnemen en vragen of je de laptop kan ruilen voor een laptop van een ander model met zowel bijna dezelfde specs.
Niet aan blijven rommelen met een maandag ochtend model.

Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x

• Finalizer
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 25-11-2020
Bedankt voor alle reacties,
spartacusNLD schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 14:22:
3 reparatie's voor HETZELFDE probleem mogen ze doen binnen fabrieksgarantie.. heb je daarna HETZELFDE probleem weer dan kan je een nieuwe eisen of je geld terug..

zal wel ergens in hun algemene voorwaarden staan: link

of in hun garantievoorwaarden: link

succes :)
Ik heb in beide documenten hier niks over kunnen vinden. Ik heb nog wel een mailtje van BTO met wat voorwaarden etc. ik ga daar eens inkijken.
@r!k schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 14:26:
Wat zij zeggen, gewoon wederom contact opnemen met BTO. Vergeet daarbij niet om zo helder mogelijk je bevindingen door te geven.

Daarnaast, wat zijn op dit moment nu precies je klachten? Crasht ie nog steeds of wordt ie alleen snel warm waardoor de fan begint te blazen?
Ik ben er bang voor dat ik dan bezig blijf met het opsturen en ontvangen. Ik bedoel hadden hun daar deze problemen niet kunnen constateren? Als de laptop begint te blazen draait de halve zaal zich om vanwege het geluid.

Na de reparatie 1 BSOD gehad, maar hij blijft blazen en warm worden.
Speedy-J schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 14:29:
Contact met BTO opnemen en vragen of je de laptop kan ruilen voor een laptop van een ander merk met zowel bijna dezelfde specs.
Niet aan blijven rommelen met een maandag ochtend model.
Ik denk niet dat dit mogelijk is, maar ik zal er naar kijken.

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-11 19:38

spartacusNLD

This is Sparta!!

Finalizer schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 14:36:
Ik heb in beide documenten hier niks over kunnen vinden. Ik heb nog wel een mailtje van BTO met wat voorwaarden etc. ik ga daar eens inkijken.
misschien heb je hier wat aan:
https://www.juridischloke...ken/aankopen-en-garantie/
&
http://www.justitia.nl/consumentenrecht.html
http://www.justitia.nl/consumentenkoop.html

[ Voor 9% gewijzigd door spartacusNLD op 05-03-2015 14:41 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Pagina: 1