Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Figo112
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17-05 23:08
Om discussie te voorkomen toch maar een topic geopend.

Aanbieding bij Belsimpel. Htc m8 met vodafone smart abonnement. Vooral bij een verlening erg goed geprijst. 2 jarige verlening totale kosten 637 euro met 150min en 500mb 4g, 26 euro per maand.
En 1 jarig 470euro totaal bij 26 euro permaand.

http://www.belsimpel.nl/htc/htc-one-m8-grey/abonnement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:21
637 - 440 = 197 euro voor 24 maanden bellen/internetten. Dat is ca. €8,50,- per maand. (daarvoor krijg je dan 150 minuten met 500 MB.)

Bij Ben kost een vergelijkbare sim-only ongeveer €10,-. Dat scheelt €1,50 per maand; wel voordeel, maar geen mega-aanbieding in mijn optiek. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 393499

Kan je nog beter voor hollandsnieuwe gaan, als 4g niet belangrijk is.

Toestel: € 15,00
+ hollandsnieuwe 275 Min/SMS + 500 MB - 2 jaar ( i )
275 Min/SMS + 500 MB (14.4 Mb/s)
+ Bundel: Korting op uw mobiele telefoon.
Overzicht providerkosten:
Eenmalige aansluitkosten: € 19,95
Abonnementskosten: gehele looptijd € 29,00 p/mnd.

Stuk meer Mb en belminuten. Resterend tegoed kan je ook opbellen naar thoorn.nl of soortgelijke dienst.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 393499 op 05-03-2015 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Figo112
Waar kost de htc dan 440 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-04 12:00
Amazon.de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Figo112
Als je 1 jaar abo neemt heb je dus voor 30 euro 12 maanden bellen en 4g internet. Lijkt mij een very good deal.

[ Voor 15% gewijzigd door Figo112 op 05-03-2015 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMTN
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Gisteren in de Belsimpel shop geweest en mijn vrouw heeft verlengt met 1 jaar. Moesten dus 157 euro bij betalen.

Een verkoper is waarschijnlijk wakker geworden want bij het afrekenen stond er in het kassasysteem een bedrag van 350. Ze gaven toe de prijs net te hebben aangepast, maar wij kregen de M8 gelukkig nog wel mee voor de 'aanbiedingsprijs'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cangri
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 25-06-2023
jammer dat het geen nederlandse garantie heeft en alles via hun moet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMaster23
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-05 22:40
cangri schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 13:10:
jammer dat het geen nederlandse garantie heeft en alles via hun moet
Hoe bedoel je dat? HTC geeft gewoon garantie in NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cangri
MMaster23 schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 14:00:
[...]

Hoe bedoel je dat? HTC geeft gewoon garantie in NL?
het zijn vaak geen nederlandse of europeese modellen.... had ze nog gebeld want zag ook een mooie aanbieding maar dacht beter van niet als dat het geval is :) dacht zeg het even erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
cangri schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 14:03:
[...]
het zijn vaak geen nederlandse of europeese modellen.... had ze nog gebeld want zag ook een mooie aanbieding maar dacht beter van niet als dat het geval is :) dacht zeg het even erbij
Ik begrijp het probleem niet. Je hebt gewoon NL garantie want je koopt een product bij een Nederlandse winkel en in dat geval is Nederlandse wetgeving relevant. Als je product defect is moet de verkoper het probleem voor je oplossen en dat is in dit geval Belsimpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cangri
Aghanim schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 14:27:
[...]

Ik begrijp het probleem niet. Je hebt gewoon NL garantie want je koopt een product bij een Nederlandse winkel en in dat geval is Nederlandse wetgeving relevant. Als je product defect is moet de verkoper het probleem voor je oplossen en dat is in dit geval Belsimpel.
dat snap ik maar het gedoe met opsturen enzo en niet gelijk naar de store kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
cangri schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 14:28:
[...]

dat snap ik maar het gedoe met opsturen enzo en niet gelijk naar de store kunnen.
Waar ga jij dan naar de HTC store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cangri
Aghanim schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 15:14:
[...]

Waar ga jij dan naar de HTC store?
had het niet over htc maar over een samsung kon niet langs de experience store gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:47
Als er 1 bedrijf in Nederland is wie zijn zaakjes goed op orde heeft wat betreft pakketjes, dan is het belsimpel wel. Meerdere keren (helaas) mijn Nexus 5 moeten opsturen, gratis verzending + je word heel goed op de hoogte gehouden!

Mooie aanbieding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cangri
co2301 schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 15:36:
Als er 1 bedrijf in Nederland is wie zijn zaakjes goed op orde heeft wat betreft pakketjes, dan is het belsimpel wel. Meerdere keren (helaas) mijn Nexus 5 moeten opsturen, gratis verzending + je word heel goed op de hoogte gehouden!

Mooie aanbieding!
ja meerdere keren moeten opsturen.... gebeurd niet zovaak maar goed ik waag het gokje maar niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
cangri schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 15:28:
[...]

had het niet over htc maar over een samsung kon niet langs de experience store gaan.
Het gaat in dit topic over HTC. Dan is het toch niet handig om jouw ervaringen over een ander merk hier te delen alsof dit standaard voor Belsimpel geldt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cangri
Aghanim schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 16:01:
[...]

Het gaat in dit topic over HTC. Dan is het toch niet handig om jouw ervaringen over een ander merk hier te delen alsof dit standaard voor Belsimpel geldt?
het gaat over bel simpel maar over een samsung en de garantie hoe die bij hun in elkaar zit thats all ze zijn goedkoop maar de garantie is iets lastiger in de zin van opsturen wachten bellen niet persoonlijk er naar toe kunnen gaan ect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:47
cangri schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 16:00:
[...]

ja meerdere keren moeten opsturen.... gebeurd niet zovaak maar goed ik waag het gokje maar niet :)
Dat lag niet aan belsimpel, die waren juist uiterst behulpzaam.
cangri schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 16:04:
[...]
het gaat over bel simpel maar over een samsung en de garantie hoe die bij hun in elkaar zit thats all ze zijn goedkoop maar de garantie is iets lastiger in de zin van opsturen wachten bellen niet persoonlijk er naar toe kunnen gaan ect...
Tja, ze hebben een fysieke winkel. Als je alleen maar garantie wilt afhandelen in fysieke winkels dan zal je het lastig gaan krijgen komende jaren, dat zal steeds meer verdwijnen (of je moet de dikke vette hoofdprijs betalen).

Ik verstuur liever m'n telefoon gratis verzekerd met Trackntrace op, dan dat ik 'm in één of ander mediamarkt magazijn moet achterlaten.

Maar goed volledig offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cangri
co2301 schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 16:09:
[...]

Dat lag niet aan belsimpel, die waren juist uiterst behulpzaam.

[...]

Tja, ze hebben een fysieke winkel. Als je alleen maar garantie wilt afhandelen in fysieke winkels dan zal je het lastig gaan krijgen komende jaren, dat zal steeds meer verdwijnen (of je moet de dikke vette hoofdprijs betalen).

Ik verstuur liever m'n telefoon gratis verzekerd met Trackntrace op, dan dat ik 'm in één of ander mediamarkt magazijn moet achterlaten.

Maar goed volledig offtopic.
nou ligt eraan ze hadden een mooie aanbieding van de samsung s5 maar als je dan niet eens naar de expierence store kan gaan als je een probleem hebt ja dan houd het zoiezo op. en dat het persee dan via hun moet gaan vind ik ook een minpuntje. maar snapt het dat voor de htc niet uit maakt want die moet hoe dan ook worden opgestuurd dus maak niet uit waar je hem vandaan haalt :+

[ Voor 7% gewijzigd door cangri op 14-03-2015 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMTN
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Even ter aanvulling op bovenstaande. Ik heb net even goed naar het doosje en de inhoud gekeken. Talen op het doosje: Nederlands (bovenaan), Duits, Frans en Engels. Stickertjes met Imei-nummer met alleen maar Nederlandse tekst om op het toestel te plakken voor eventuele garantie.

Denk dat het in mijn geval wel om een Nederlands toestel gaat.

En indien niet ik kan em zo langs brengen in Groningen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Figo112
Heeft even geduurd tot men zich realiseerde dat het een goede aanbieding was en nu is hij weer 375 euro bij betalen. Zal wel komen omdat die m9 erg tegenvalt en iedereen voor de m8 gaat.
Pagina: 1