Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.
Dank voor het melden, ik zoek het uit, maar omdat het niet in het persbericht staat, wil ik het wel even door AH bevestigd hebben. Helaas werkt hun persdiensttelefoonnummer nu net even niet...ik hoop op snelle reactie via e-mail.amas schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 13:09:
In het artikel staat: "Om klanten niet op extra datakosten te jagen, biedt AH gratis wifi in de winkels aan". Dat klopt deels, maar het is wellicht belangrijk om toe te voegen dat het verplicht is om te verbinden met het AH wifi netwerk om überhaupt de zelfscan te starten. Je kan dus niet scannen via de 3g/4g verbinding.
Een telefoonstoring. Het blijkt inderdaad zo te zijn! Nogmaals dank voor het melden.
[ Voor 6% gewijzigd door letatcest op 05-03-2015 16:57 ]
Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie
In het artikel staat dat ze de eerste in Europa zijn, maar hun eigen persbericht zegt:
Ze zijn de eerste misschien met een groot aantal (200) winkels waar dit kan, maar zeker niet de eerste in Europa.Albert Heijn is de eerste supermarktketen in Europa waar klanten in zoveel winkels gebruik kunnen maken van mobiel zelfscannen.
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*