Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

van pc naar digicorder

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zit met een aantal vragen.

Ik heb zopas wat zitten experimenteren met streamen van pc naar tv, via software Allshare.
Alles werkt zoals het moet.

Nu zag ik dat ik via Allshare ook toegang heb tot mijn digicorder.
Ik kan dus programma's afhalen en op men pc bewaren, TOP!

Maar......

Ik kan via Allshare geen bewaarde programma's terug op de digicorder plaatsen.
Is er een andere manier om dat te doen, dus bewaarde films, shows, sport, van pc terug naar de digicorder verplaatsen om te kunnen kijken?
Zou fantastisch zijn, want zo kan ik de digicorder schijf bijna leeg houden, veel opnemen en bewaren, om later te kunnen zien.

Ben benieuwd.....

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

de digicorder ?

Wat er mis om het via je tv af te spelen?

Iperf

Verwijderd

Topicstarter
Denk dat je de vraagstelling niet goed begrepen hebt.
Uiteraard kijk ik rechstreeks vie digicorder naar tv.
Maar nu wil ik alle opgenomen programma's bewaren op een externe HD op de pc, en die in een later stadium kunnen bekijken op de Digicorder, maar dan moet ik eerst te weten komen hoe ik deze van de pc naar de digicorder krijg.
En zo hou ik dan ook netjes de HD van de digicorder leeg.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

:?
Ik heb zopas wat zitten experimenteren met streamen van pc naar tv, via software Allshare.
Alles werkt zoals het moet.

Iperf

Verwijderd

Topicstarter
Yep, films kan ik rechstreeks streamen.
Maar een film, of p^rogramma, dat gecodeerd is, van de Digicorder halen, kan niet bekeken worden via stream, dat is het probleem.

• dj_vibri
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-11 16:24

dj_vibri

int(e^x) = f(u)^n

Is iets dat al jaren op het internet gevraagd wordt, en tot op heden is dit niet mogelijk (althans toch niet wat ik gevonden heb).

Met win 8 (bv.) kan je standaard al de files op digicorder zien als een "mediaserver" toestel, dus geen extra software nodig.

Maar als je een oplossing weet, plaats maar want ik denk dat 70% van de mensen met een digicorder je op handen zullen dragen :)

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb win7 en zie ook alles via Allshare wat op men digicorder staat, en kan het zelfs opslaan.
Enkel niet meer te bekijken, zelfs niet converteren, want dan geeft software op dat het niet herkenbare codecs zijn.
Waarom Telenet dit doet weet ik niet, of je hun aanbod nu bekijkt, of later op een ander medium, .....zie het probleem niet meteen.
Zou het ook zo zijn bij Belgacom/proximus?
Of tv vlaanderen?
Pagina: 1