Ik zoek een?
Een HDMI switch met:
IN
4x HDMI
OUT
1x HDMI
1x 3,5mm / 5mm audio jack (of een andere audio uit)
Wat is je budget?
Gewenst budget is < 50 euro, maar daar kan nog vanalles aan worden gedaan
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik heb een 24" Full HD monitor met alleen een VGA en DVI -D aansluiting. Ik heb een kabel gekocht die DVI-D (male) - HDMI (male) is. Deze stop ik in de achterkant van bv. mijn PS3 en dan heb ik beeld. Met een ouderwetse AV kabel krijg ik geluid, aangezien ik deze naar mijn Bose 321 home cinema set doe.
Nu heb ik ook de nieuwe Raspberry Pi B 2.0, hiermee kan ik het geluid via een 3,5 mm jack naar mijn bose set sturen, en de HDMI - DVI kabel verwisselen van mijn PS3 naar mijn RPi. Maar nu wil ik bv. ook nog een Chromecast kopen. Deze heeft geen HDMI out (female) port dus zou ik een switch moeten kopen. Het punt is dat bij de Chromecast het geluid altijd via de HDMI wordt verzonden, en niet via een extra aansluiting.
Wat heb je zelf al gevonden?
pricewatch: HQ Products 4 poorts HDMI switch
(Deze maar dan met audio uit
http://www.kabelstore.nl/...oorts-hdmi-switch-3d.html
Ik weet niet of deze een audio uit heeft, maar Coolblue weet het zelf ook niet
Een HDMI switch met:
IN
4x HDMI
OUT
1x HDMI
1x 3,5mm / 5mm audio jack (of een andere audio uit)
Wat is je budget?
Gewenst budget is < 50 euro, maar daar kan nog vanalles aan worden gedaan
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik heb een 24" Full HD monitor met alleen een VGA en DVI -D aansluiting. Ik heb een kabel gekocht die DVI-D (male) - HDMI (male) is. Deze stop ik in de achterkant van bv. mijn PS3 en dan heb ik beeld. Met een ouderwetse AV kabel krijg ik geluid, aangezien ik deze naar mijn Bose 321 home cinema set doe.
Nu heb ik ook de nieuwe Raspberry Pi B 2.0, hiermee kan ik het geluid via een 3,5 mm jack naar mijn bose set sturen, en de HDMI - DVI kabel verwisselen van mijn PS3 naar mijn RPi. Maar nu wil ik bv. ook nog een Chromecast kopen. Deze heeft geen HDMI out (female) port dus zou ik een switch moeten kopen. Het punt is dat bij de Chromecast het geluid altijd via de HDMI wordt verzonden, en niet via een extra aansluiting.
Wat heb je zelf al gevonden?
pricewatch: HQ Products 4 poorts HDMI switch
(Deze maar dan met audio uit
http://www.kabelstore.nl/...oorts-hdmi-switch-3d.html
Ik weet niet of deze een audio uit heeft, maar Coolblue weet het zelf ook niet