Geachte Tweakers,
Na veel op internet te hebben gezocht dacht ik van laten we Tweakers eens proberen.
Adobe: 11.0.10.32
Zoals de titel aangeeft loop ik tegen problemen aan met Adobe PDF printen.
Elke keer als ik (of een collega) een PDF print word er in het profiel het volgende aangemaakt:
C:\Users\Username\AppData\Local\Temp\2\acrord32_sbx
In de map bevinden zich Z@??.tmp bestanden. Foto van de bestanden > http://oi60.tinypic.com/ad20co.jpg
De bestanden en de map worden niet verwijderd met het afmelden.
Elke keer bij het opnieuw aanmelden maakt die een nieuw profiel aan met de naam:
Username.domein.000
Username.domein.001
Username.domein.002
enz..
Hierdoor krijgen we dus een mooie ophoping van user profiles.
De mappen zijn pas te verwijderen na dat ik de server opnieuw op heb gestart.
Op internet heb ik al gezocht naar een oplossing maar kon zo geen geschikte vinden.
Ik vroeg me af als andere Tweakers bekend zijn met het probleem en hiervoor een oplossing hebben.
Mochten er onduidelijkheden zijn of typo's excuses hiervoor!
Alle hulp is welkom!
Na veel op internet te hebben gezocht dacht ik van laten we Tweakers eens proberen.
Adobe: 11.0.10.32
Zoals de titel aangeeft loop ik tegen problemen aan met Adobe PDF printen.
Elke keer als ik (of een collega) een PDF print word er in het profiel het volgende aangemaakt:
C:\Users\Username\AppData\Local\Temp\2\acrord32_sbx
In de map bevinden zich Z@??.tmp bestanden. Foto van de bestanden > http://oi60.tinypic.com/ad20co.jpg
De bestanden en de map worden niet verwijderd met het afmelden.
Elke keer bij het opnieuw aanmelden maakt die een nieuw profiel aan met de naam:
Username.domein.000
Username.domein.001
Username.domein.002
enz..
Hierdoor krijgen we dus een mooie ophoping van user profiles.
De mappen zijn pas te verwijderen na dat ik de server opnieuw op heb gestart.
Op internet heb ik al gezocht naar een oplossing maar kon zo geen geschikte vinden.
Ik vroeg me af als andere Tweakers bekend zijn met het probleem en hiervoor een oplossing hebben.
Mochten er onduidelijkheden zijn of typo's excuses hiervoor!
Alle hulp is welkom!