Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Review laptops onder de 600 euro

Pagina: 1
Acties:

• 3raser
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14:00

3raser

⚜️ Premium member

Topicstarter
Ik was op zoek naar een betaalbare laptop en kwam reviews: Basislaptop round-up: wat te kiezen onder de 600 euro tegen. Heel interessant leesvoer natuurlijk!

Als winnaar komt de Lenovo Thinkpad S440 naar voren. Maar wat zie ik in de pricewatch: Die laptop is nooit goedkoper geweest dan 900 euro! Alle types in die serie zijn veel duurder dan 600 euro.
pricewatch: Lenovo Thinkpad S440 20AY007PMH

Ook zijn broertje, de E540 heeft nooit een prijs van 600 euro aangetikt.
pricewatch: Lenovo Thinkpad Edge E540 (20C6004GMH)

Zie ik iets over het hoofd of heeft Tweakers die laptops ergens in een steegje van een man in een lange grijze regenjas gekocht? :?
De links naar de pricewatch komen overigens rechtstreeks uit het artikel.

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-11 12:58
Een laptop in de serie van zijn broertje is wel te verkrijgen voor onder de 600 euro. Zelfs 480 euro: pricewatch: Lenovo Thinkpad Edge E540 (20C600JDMH)

In totaal zijn er zes stuks uit die lijn onder de 600 euro: http://tweakers.net/produ...NrFCyMjMw0IFyM_OUrAwNDGoB

• PiweD
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

PiweD

Redacteur
Je ziet iets over het hoofd :) In het artikel staat dat we de laptops van Lenovo's eigen website bestelden, waar je een eigen configuratie kan samenstellen. Zodoende kon je beide laptops geruimde tijd voor minder dan zeshonderd euro bestellen. Die uitvoeringen kon je niet in webshops krijgen, waardoor ze ook niet in de PW stonden. De S440 en E540 zijn ondertussen eol, en Lenovo heeft de E540 door de E550 vervangen. De S440 heeft nog geen opvolger gekregen, maar mijn onderbuikgevoel zegt dat die wel eens S450 zou kunnen gaan heten ;).

so·wie·so (bijwoord) - 1 hoe dan ook