Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

laptop Windows 8 boot langzaam na switchen van lan op wlan

Pagina: 1
Acties:

• tissuemakert
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-03 12:49
ik heb een vaag probleem met een laptop, ik heb van alles al gezocht op google en hier maar kan geen oplossing vinden voor onderstaand probleem.

Een laptop in het domein, start als deze al eerder via de kabel ingelogd is normaal op. Echter zodra ik de laptop uitschakel en op Wlan overschakel. Duurt het ontzettend lang voordat ik een login krijg en ook het inloggen daarna duurt ontzettend lang. Echter als ik nu de laptop uitschakel en weer start. Boot hij weer normaal.

Schakel ik daarna de laptop weer uit en plug hem met een kabel in het netwerk. Gebeurd exact hetzelfde weer. Dus weer lang wachten op een login en na de login lang wachten op de Desktop.

Iemand enig idee waar dit nu uit voort komt? Heb van alles al uitgezoch, maar ik kan het niet vinden. Heb Wlan/Lan switching al ingeschakeld en ook weer uitgeschakeld, maar het mocht niet helpen.

Maakt trouwens niet uit waar ik ben. Thuis of op het werk, het probleem doet zich in beide gevallen voor.