Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timicool
  • Registratie: September 2013
  • Niet online

timicool

#Skylake FTW

Topicstarter
(overleden)

Ik zoek eigenlijk iemand die me wil helpen met het maken van een youtube video van een concept voor de OnePlus 2.

De foto's met specs en disign zijn hieronder te vinden (gelieve niet te stelen zou een beetje jammer zijn) echter gaat het er mij om een mooi en vrij realistisch disign neer te zetten voor de OnePlus 2.

De specs en features zijn een beetje wat droom specs en zullen helaas nooit in de OnePlus 2 komen :(

One plus 3 maybe?

Het idee is om zo veel mogelijk views op die video te krijgen en mensen misschien op te roepen hier iets mee te doen?

Het zou in iedergeval erg vet zijn om zo iets terug te kunnen zien in de 1+2 en dus op deze manier OnePlus te berijken :)

Verder is alle input en beoordelingen van jullie natuurlijk leuk :)

De video

Het idee van de video is ongeveer zo iets:

(vanaf 18 sec ongeveer)

(vanaf 1 min 35 ongeveer)

Of zo: [YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=2GqExKSwTEA#t=1m35s]

Disign

Dit is ongeveer hoe mijn disign er uit moet zien...

Het gaat nog om schetsen maar ik kan hem verder uitwerken als iemand wil helpen om dan die video te maken :)

Dat vereist namelijk meer dan de skills die ik heb met sony vegas pro 8)

Totaal:

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/24fjhx0.jpg

Voorkant

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/oislxh.jpg

Achterkant

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/ngc3dv.jpg

Onderkant

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/ei2w76.jpg

Bovenkant

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/2uokuwi.jpg

zijkanten

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/5pk58m.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/b4t8w0.jpg

Disign materiaal

Voorkant:

De buitenste rand om de voorkant is van alluminium en loopt door over alle zijkanten naar de achterkant waar hij (net als bij de HTC One M9 ongeveer) 2 strepen heeft die doorlopen.

De rest is van het oppervlakte is zwart (waar de icoontjes staan en waar de camera zit boven het scherm)

Die raar uitziende langwerpige balken waar de rand stopt zijn 2 speakers (boven en onder). Het zijn een soort openingen naar binnen waar de speakers een beetje in de telefoon zelf zitten. Daardoor heb je dus frontfacing dual (stereo) speakers met toch een kleine rand (#inovatief 8) )

Boven onder de speaker zitten nog 2 circels en 2 andere vormen (geen idee hoe je die noemt xD)
De kleine helemaal aan de linker kant is het notificatie lampje (ja hij is er nog :D), de grotere circel daarnaast is (zoals te verwachten is) een 5MP frontfacing selfie camera met IR (infra rood) sensor die helemaal aan de andere kant zit boven aan (dus de een van die 2 andere vormen aan rechter kant). De andere is een licht sensor.

Het beeldscherm is een 2K Amoled 5,5" scherm dat tot 10x multitouch ondersteunt :9~
Het beeldscherm ligt ook onder de randen van de zijkant en "float" dus niet boven op de telefoon als bij de 1+1. Dit zorgt er voor dat de telefoon een stuk beter word beschermd (mijn scherm is helaas kapot gevallen bij mijn 1+1 en een nieuwe kost toch wel weer 149 euro :( ) en het ziet er net zo goed uit.

Verder is de infra rood sensor zo ver van de camera geplaatst omdat hij zo iris scan onderstund ;)
Dit is dus ook een van de features die hij levert :)

Achterkant

De achterkant (materiaal) word van het zelfde zwarte sandstone black gemaakt als de OnePlus One. HIer doorheen lopen echter 2 alluminium strepen/strips (zoals bij de HTC One M9). Dit zijn de strepen op de hoogte van de camera en onder het Oxygen OS logo (beide logo's voor OnePlus 2 en Oxygen OS zelf ontworpen :)

Het logo van de 1+2 moet op de zelfde manier in de achterkant worden gezet als bij de OnePlus One alleen dan naar verhouding iets groter.

Het Oxygen OS logo word van de zelfde witte letters geschreven als het cyanogen mod logo en de serie nummers enz... als bij de achterkant bij de OnePlus One.

De serie nummers en al die keurmerken moeten eigenlijk nog onder het Oxygen OS logo komen maar ik kon niet zo klein schrijven :P

Verder is het kleine puntje in het midden op de achterkant een microfoon (net als bij de OnePlus One ook rechts naast de camera zit alleen deze heeft 5 mics in plaats van 3 ;) )

Boven het logo zie je weer een rare vorm met 2 rondjes erin. Dit is een dual flash flitser voor de camera en natuurlijk de zaklamp...

Daarboven zit de camera (20 MP met 4K video ondersteuning, Optical Image Stabalisation, IR sensor en slowmotion tot 120 FPS :9~ )

De IR sensor zit weer boven de camera weer dat rare vormpje...

Volgens mij kan een IR ook fingerprint scannen dus kan je 1+2 ook door je wijsvinger op de IR sensor aan de achterkant te leggen worden unlocked...

Ik merk nu dat de flash en de IR sensor omgewisselt moeten worden omdat je anders wel erg lange vingers moet hebben :P

De Zijkant (vanaf voorkant rechts)

Hier zit een microfoon (natuurlijk weer dat puntje)
Verder zit je power button daar en een sim slot er onder (net als bij OnePlus One again xD)

De zijkanten, boven en onderkanten zijn allemaal volledig van alluminium gemaakt (zoals je kan zien is er een lijn gegumd omdat ik eerst alleen een klein randje wou net als bij de 1+1 maar dacht later dat het alleen maar beter was als het heel de zijkant was want dat zorgt voor extra stevigheid, meer luxe, lichter maybe? enz..)

De Zijkant (vanaf voorkant links)

Hier valt weer op zelfde wijze de volume rocker te vinden, een micro SD card slot (Ja ik vind echt dat die eigenlijk in elke telefoon moet. Ben best teleurgesteld dat hij nu ookal in de Samsung Galaxy S series weg is :( ) en weer een mic te vinden.

Ook hier is weer heel de zijkant van alluminium (dof en dus niet spiegelend (overal over heel de telefoon btw))

De onderkant

Ook hier is de hele onderkant van dof alluminium gemaakt.

Er valt hier een breeder oplaad dock te vinden (voor fast charging (minimaal 50% in 30 min :D)

en weer een microfoon.

De bovenkant

Hey je hebt het al geraden... Weer dof alluminium :P

Hier zit weer een microfoon en een 3,5 mm jack.

Verder moeten de algemene "rondingen van de telefoon" precies het zelfde blijven als bij de 1+1. Deze voelt namelijk in mijn mening perfect aan.

en dat was het ;)

en nu gloeien mijn vingers van het vele typen xD (zou een blog moeten gaan doen :D)

Specs

- CPU: een Snapdragon 820 met 4 GB ram. (of 805 realistischer (met 3 GB ram is max want is geen 64 bit processor)
- GPU: een adrino 440 lekker laatste versie van de adrino series (geen Nvidia Tegra X1 omdat die niet echt passen in een telefoon volgens mij (tablet formaat :9 ) en omdat het nog maar afwachten is hoe goed Nvidia zich kan plaatsen op de telfoon GPU markt (want er is nu echt een Tegra hype maar het probleem met hypes is dat ze ook weer over gaan :/ ))
- Scherm: 2K 5,5" Amoled display
- Camera (achter): 20 MP camera met 4K video ondersteuning, Optical Image Stabalisation, IR sensor en slowmotion tot 120 FPS
- Camera (voor): 5 MP camera met IR sensor.
- Batterij: 3500 mAH batterij met fast charging en wireless charging.
- Speakers: Dual front facing speakers (stereo)

OS

- Oxygen OS 1.1 (android 5.1)

Features

- Fingerprint unlock (IR back)
- Iris scan unlock (IR + cam front)
- Handschoen modus & gestures (zoals bij S4,S5 dus als je naar onder kijkt scrolt hij mee als het aan staat, met je hand voor camera bewegen voor vorig, volgend lied enz..)
- Goed werkende phone en google commands (dus ook op te roepen door "hey google" te zeggen. Verder werkt het zeggen van Next, Back, Volume up, Volume down, pause, play/resume, brightness up, brightness down, take a picture enz... indien ingeschakeld)
- Hij ondersteund tot 10x multitouch.

Dit totaal pakket word in 2 versies verkocht:

- 16 GB versie voor 350 euro
- 64 GB versie voor 379 euro

Tot slot

Nou dit is dus ongeveer wat ik in gedachten heb van de meest awesome telefoon concept van nu en DE FLAGSHIP KILLER 2015! _/-\o_

Het enige wat we nog hoeven te doen om dit te realizeren is om dit door te laten dringen tot de OnePlus ontwikkelaars!

Dus wat we nu nog nodig hebben is iemand die grafisch gezien een awesome video in elkaar kan zetten waarin deze telefoon met deze specs in naar voren komt...

Mooi muziek je eronder en knallen op Youtube en de wereld laten zien wat we graag willen zien als telefoon.

Indien je kan helpen moet je maar even hier reageren of me een personal message sturen.

Wat er voor de gene in zit die me helpt met deze video?

- De fame voor het neerzetten van een super vette video
- Een leuk en vernieuwend project
- En als het hier om te doen is mogelijk opbrengsten die de video met ads genereerd (de kans is alleen groot dat dit niet echt gebeurd omdat ik hier niet echt een voorstander van ben 8) )

Verder als iemand nog opmerkingen, tips of iets anders heeft zijn die hier natuurlijk altijd welkom :D

Voor alle taal experts onder ons, sorry voor alle spel fouten en verkeerde zins opbouw zooi. Nederlands is helaas niet mijn goedste vak en ik heb ook nog eens dislexy :9 . Des al niet te plus zal dit gewoon prima begrijpbaar zijn (of was dit prima begrijpbaar omdat het aan het eind staat xD).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:35

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Zoals in Devschuurder werven? Gebruik Vraag & Aanbod! beschreven staat is het forum niet bedoeld om mensen te werven voor projecten. Daarvoor kun je wel een advertentie in Vraag & Aanbod plaatsen :)

Daarom gaat dit topic op slot.
Tip: Voor Ideeën en ontwerpen waarvan je niet wil dat ze gestolen worden is het natuurlijk niet verstandig ze open en bloot op een publieke pagina te posten ;)

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Dit topic is gesloten.