Internationale PSP PayLane

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiliaanR
  • Registratie: Juli 2011
  • Nu online

MiliaanR

Just for fans.

Topicstarter
Ik ben opzoek naar een Payment service Provider die iDeal ondersteunt bij buitenlandse bedrijven. Nou is dat een flinke zoektocht geweest maar ik heb er twee gevonden: IcePay en PayLane. De reviews die ik lees over IcePay zijn zo dramatisch dat ik daar niet aan begin.
Over PayLane kon ik eigenlijk niks vinden afgezien van een mooie site. De Terms of Service zien er goed uit.
Heeft iemand ervaring met PayLane? Of hebben jullie een ander advies met betrekking tot een PSP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Moet je om iDeal te mogen gebruiken niet sowieso een Nederlands adres zijn?

Verder is het me niet helemaal duidelijk wat je precies wil. Wil je in bijv. Amerika aan Amerikanen iDeal aanbieden? Of wil je in Amerika aan Nederlanders iDeal aanbieden? Of in Nederland nederlanders bij een Amerikaans bedrijf iDeal laten gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiliaanR
  • Nu online

MiliaanR

Just for fans.

Topicstarter
Ik wil in Nederland nederlanders laten betalen met iDeal bij een Chinees bedrijf. Vergelijkbaar met aliexpress waar nu ook betaalt kan worden met iDeal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:58

orf

Heb je Buckaroo, Ogone en Mollie al geprobeerd of contact mee gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiliaanR
  • Nu online

MiliaanR

Just for fans.

Topicstarter
Ja ik ben eerst alle normale bij langs gegaan maar die schijnen het allemaal niet te doen. Dat wil zeggen je bent een KVK inschrijving nodig.

Heb even iets verder gegaan met het registeren maar blijkbaar ondersteund PayLane ook geen buitenlandse bedrijven... :(

[ Voor 30% gewijzigd door MiliaanR op 04-03-2015 21:45 ]