Blog hosten, waar?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderH_
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-10 15:48
Ik zou graag een blog hosten, liefst op een .com domein.

Ik heb een Linux server tot mijn beschikking waar ik al even met een CMS (Drupal) en Pelican heb gespeeld. Mijn verbinding is echter vrij slecht: 480 kb/s 50 kb/s up. Niet genoeg om zelf iets te gaan hosten denk ik.

Ik ben dus op zoek naar een goedkope manier om gewoon één enkel .com domein te hosten waar ik een simpele blog kan hosten. Bestaat er een soort van all-in one oplossing (hosting + content en beheer) waar ik er vrij goedkoop vanaf kan komen, of heb ik naast de hosting zelf nog iets anders nodig om de inhoud te gaan beheren?

Ik heb al even gekeken voor Wordpress, maar dat vind ik iets te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veel hosting bedrijven en bedrijfjes bieden Wordpress met een volledig automatische installatie. Je kan ze werkelijk zo goedkoop en zo duur vinden als je zelf wilt. Deze contracten zijn ook bijna altijd maandelijks opzegbaar. (Alleen de domeinnaam zelf niet. Die betaal je per jaar.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nenoki
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:59
Je hebt inderdaad erg veel opties waar je zou kunnen hosten.

Wanneer je een hosting + domein aanschaft dan heb je alles in huis om je website te hosten. Zelf zit ik bij www.nuhosten.nl en zij bieden ook Installatron.

Installatron is handig omdat je daarmee met een paar klikken bijvoorbeeld Drupal, Wordpress, Joomla, Magento en heel veel andere scripts kunt installeren zonder programmeercode. Dit kan dus eigenlijk iedereen. Daarna kan je het systeem gewoon beheren via een admin paneel zodat je zelf nooit in de broncode hoeft. Alles is dus makkelijk aanpasbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Volledige installatie is hier vrij irrelevant, TS geeft aan zelf ervaring te hebben.

SanderH_: kijk eens bij Leaseweb shared hosting, dat is lekker makkelijk en kost weinig. Je kan in een ruk automatisch domein+hosting bestellen, betalen kan via machtiging, paypal, iDeal enz. Bij TransIP kan je waarschijnlijk aan een vergelijkbare deal komen. Over het algemeen kost hosting een paar euro per maand. Let wel op: shared hosting is de slechtste vorm van hosting, je deelt met honderden mensen een server (of soms, tientallen) wat soms tot problemen kan leiden. Bij TransIP en Leaseweb nooit problemen mee gehad.

Je kan ook een cloud instance of VPS nemen, dat is vaak wat duurder en automatische hosting setup zit daar dan niet bij.

Als je echt weinig nodig hebt is €3.62 wat je per maand kan verwachten. Er zijn natuurlijk nog wel goedkopere budget hosters, maar dan kom je echt bij rotzooi terecht, waar bijvoorbeeld PHP 5.0 nog gebruikt wordt om dat nieuwere versies 'eng' zijn, en isolatie zo slecht is dat een hack op een virtuele host meteen ook een probleem voor de rest is. (Zoals bijv. bij Strato, Versio, budgetwebhost enz.) Een CMS draaien bij TransIP of Leaseweb is in elk geval altijd snel, zo goed als altijd up, en goede service. Er zijn ook bedrijven als Rackspace en OVH, maar ik weet niet of die ook datacenters in NL hebben, en of ze Shared Web Hosting aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou eens naar One.com of Transip kijken. Beide zijn niet duur en ik heb er goede ervaringen mee. Zoals altijd, n=1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-10 23:13

ZeroCode

Woopie

Transip of ovh.nl. Beide goedkoop, verschil bij ovh is dat het een 100mbit uplink heeft ipv 1000mbit bij transip. Maar de vraag is of dat werkelijk nodig is.

Versie heeft wat problemen met mysql, ding is overloaded waardoor pagina's vaak sloom laden. Goedkoop is duurkoop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Ik ga altijd eigenlijk naar Antagonist.

Transip een tijd gehad, maar voor elk klein ruk dingetje moeten bijbetalen is gewoon onzin. Als ik de prijzen vergelijk met de service en diensten, kom ik bij antagonist gewoon beter uit.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inbedrijf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-10 16:02
Als je een goedkope hosting wil die op zich prima is. Kijk eens bij versio.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:22

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Ikzelf heb goede ervaringen met Deziweb. Zij bieden ook een auto-installer die in een handomdraai WordPress, Drupal of menig ander bekende blogsysteem kan installeren.

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Antagonist ervaringen ipsgids webhosters. Pak het goedkoopste pakket traffic is meer als genoeg, opslag kom je begin ook wel door. Heb voor 3 jaar afgesloten (je kan daarna gewoon upgraden als het moet) krijg je nog mooie korting.

Verder heeft Antagonist Installatron, mooie addon hierbij is wordpress zonder veel kennen binnen no time uitgerold. Of drupal, phpbb (http://i.imgur.com/FINwZHq.png).

wordpress zelf downloaden en uploaden kan ook kost alleen wat meer tijd (aangezien upload niet heel hoog is) en moeite :).

Zelf al jaren klant prima support en website uptime ook prima nooit gemerkt dat site plat lag.

Verleden ook pcextreme en versio gehad vaak down en service is slecht (ben niet de enige klachten genoeg op internet). Maar dan zit je wel het allergoedkoopste zoon beetje.

[ Voor 30% gewijzigd door RobbyTown op 05-03-2015 11:41 ]

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Jaren gehad bij een aanbieder die de servers uiteindelijk in Italie had staan. Traag, oude php en meer problemen.
Sinds 5 jaar nu al meeerdere (steeds meer) websites bij http://www.b-smarthosting.net/ (ook bekend onder 1eurohosting.nl )

Al mijn nieuwe domeinen en websites binnen 1 uur na bestellen online en running. Dat vind ik nog eens service. Helpdesk paar keer nodig gehad voor wat DNS aanpassingen. Binnen 2 uur klaar...
En dan ook nog voor paar euro onbeperkt dataverkeer (handig met fotoblog..)

Qua snelheid nooit te klagen gehad. http://www.b-smarthosting.net/infrastructure.php
Even zelf wordpress.org installer erop zetten (5 minutes installer) en klaar is Sander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slechdt
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Als je zelf ervaring hebt met inrichten van server zou ik digitalocean uitproberen. Voor $5 per maand heb je een VPS met ssd in Amsterdam. Dus rete snel en goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik zou het lekker bij shared hosting van TransIP neer gooien :) Duidelijk controle paneel, snel en niet duur!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09-10 19:44
RobbyTown schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 11:26:
Antagonist ervaringen ipsgids webhosters. Pak het goedkoopste pakket traffic is meer als genoeg, opslag kom je begin ook wel door. Heb voor 3 jaar afgesloten (je kan daarna gewoon upgraden als het moet) krijg je nog mooie korting.

Verder heeft Antagonist Installatron, mooie addon hierbij is wordpress zonder veel kennen binnen no time uitgerold. Of drupal, phpbb (http://i.imgur.com/FINwZHq.png).

wordpress zelf downloaden en uploaden kan ook kost alleen wat meer tijd (aangezien upload niet heel hoog is) en moeite :).

Zelf al jaren klant prima support en website uptime ook prima nooit gemerkt dat site plat lag.

Verleden ook pcextreme en versio gehad vaak down en service is slecht (ben niet de enige klachten genoeg op internet). Maar dan zit je wel het allergoedkoopste zoon beetje.
Zelf ook jarenlang klant geweest bij Antagonist. Goede support, uptime en niet duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
antagonist <3 blijft awesome. Support is goed!

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Antagonist : Is dat load balanced over meerdere servers? Of kom je gewoon op 1 vaste server te staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Dank :) Haha.
Ben toch ook wel benieuwd of iemand een shared hosting dienst weet waar je meerdere domeinen vanuit 1 pakket kan serveren? Overal kan je maar 1 domein aan een pakket knopen... dat is wel een beetje jammer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nenoki
  • Laatst online: 08:59
DennusB schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 13:26:
[...]

Ben toch ook wel benieuwd of iemand een shared hosting dienst weet waar je meerdere domeinen vanuit 1 pakket kan serveren? Overal kan je maar 1 domein aan een pakket knopen... dat is wel een beetje jammer :(
Er zijn voldoende providers waar dit mogelijk is.

Bij Nuhosten.nl zie je bijvoorbeeld staan "Max. x websites hosten". Zoveel site's kun je toevoegen aan dat betreffende pakket.

Zo kun je dus met 1 hosting pakket meerdere domeinnamen en website's hosten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-10 23:13

ZeroCode

Woopie

[...]

.....

[ Voor 11% gewijzigd door ZeroCode op 05-03-2015 13:40 . Reden: Toch niet, er staat 5 websites. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilonz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 08:23
Bij het antagonist premium pakket kan je bijvoorbeeld meerdere domeinen nemen.

Maar, wat is in jou geval het doel van meerdere domeinen?
Moeten deze domeinen naar dezelfde website verwijzen (alias) dan heb je genoeg aan een hostingpakket die 1 website ondersteund. Daarna koop je los de domeinnamen en stel je deze in als alias van je hoofddomein.

Dit word vaak gedaan bij meertalige (wordpress) websites.
Bijvoorbeeld: mijnsite.nl, mysite.com en meinewebseite.de in combinatie met 1 wordpress installatie en een plugin voor meertaligheid.

Wil je graag flexibel zijn en eenvoudig uit kunnen breiden naar meerdere websites is een reseller-account misschien ook te overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderH_
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-10 15:48
Ik heb al even een gratis blog op Wordpress.com aangemaakt. Is eigenlijk genoeg voor mij qua eisen, nu moet ik enkel nog een domein laten registeren.

Als het goedkoopste neem op Antagonist komt dit op 36,15 EUR voor 1 jaar :/ . Ik neem aan dat ik mijn reeds bestaande Wordpress kan "koppelen" aan mijn domein via Antagonist zelf?

[ Voor 18% gewijzigd door SanderH_ op 05-03-2015 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

SanderH_ schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 14:43:
Ik neem aan dat ik mijn reeds bestaande Wordpress kan "koppelen" aan mijn domein via Antagonist zelf?
Ik neem aan dat DNS records je iets zegt; zo niet dan zou het handiger zijn om bij Antagonist de premium support aan te schaffen; die nemen dit soort zaken uit handen voor je. Er zijn tientallen tutorials te vinden hoe je pakket X (zoals Wordpress) kan koppelen/migreren van server B met IP C naar server D met IP E.

/edit: snap niet waarom je een beteuterde smiley bij de prijs zet. Veel goedkoper krijg je het niet tenzij je uitwijkt naar buitenlandse hosters.

[ Voor 12% gewijzigd door MAX3400 op 05-03-2015 14:56 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:48
Ik heb al even een gratis blog op Wordpress.com aangemaakt. Is eigenlijk genoeg voor mij qua eisen, nu moet ik enkel nog een domein laten registeren.

Als het goedkoopste neem op Antagonist komt dit op 36,15 EUR voor 1 jaar :/ . Ik neem aan dat ik mijn reeds bestaande Wordpress kan "koppelen" aan mijn domein via Antagonist zelf?
Bij versio zit je vanaf 50 cent per maand. Voor jouw situatie, zoals je hem beschrijft, goed genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10:27

g0tanks

Moderator CSA

Wil je nou je bestaande blog op wordpress.com gebruiken, of deze zelf hosten? Voor die €36,15 krijg je namelijk ook 3GB hosting + 60GB dataverkeer en daarnaast 1 domeinnaam.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-10 12:10
SanderH_ schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 21:25:
Ik zou graag een blog hosten, liefst op een .com domein.
Even aangenomen dat we het domein los laten staan van de hosting, hosting van een blog kan wel gratis. Als je al met Pelican hebt gespeeld, dan ben je bekend met static websites, en die zijn goed te hosten met beperkte (=gratis) hosters. Heb zelf een tijdje bij pcextreme gezeten (gratis static hosting), maar alweer ruim een jaar gewoon op GitHub Pages. Domein eraan gehangen en klaar. Kan zelfs gewoon online posten door de webinterface voor repos, iets wat je met andere static hosters natuurlijk zal missen.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

g0tanks schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 14:58:
[...]

Wil je nou je bestaande blog op wordpress.com gebruiken, of deze zelf hosten? Voor die €36,15 krijg je namelijk ook 3GB hosting + 60GB dataverkeer en daarnaast 1 domeinnaam.
Persoonlijk (maar dat ben ik) vind ik dat voor een blogje nog wel prijzig... Ik host een site met een paar honderd visits per dag voor minder dan 2.50/maand incl domein-naam, 100GB ruimte, unlimited traffic (burst 500Mbit) en een volledig control panel.

Ach, geen idee wat een "blog" tegenwoordig nog inhoudt; op Tweakblogs.net is het gratis alleen dan zonder domeinnaam. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droefsnoet
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-03-2021
Wordpress.com vraagt zelf nog 13 dollar per jaar om een blog te kunnen linken aan een eigen domeinnaam: https://en.support.wordpress.com/domains/map-existing-domain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10:27

g0tanks

Moderator CSA
MAX3400 schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 15:01:
[...]

Persoonlijk (maar dat ben ik) vind ik dat voor een blogje nog wel prijzig... Ik host een site met een paar honderd visits per dag voor minder dan 2.50/maand incl domein-naam, 100GB ruimte, unlimited traffic (burst 500Mbit) en een volledig control panel.

Ach, geen idee wat een "blog" tegenwoordig nog inhoudt; op Tweakblogs.net is het gratis alleen dan zonder domeinnaam. ;)
Zelf maak ik nog gebruik van de mailserver en host ik mijn CV erop. Voor alleen een blogje is het echter wel duur.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
MAX3400 schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 15:01:
[...]

Waar host je die dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

OVH... Best wel heel erg self-managed en de support is ook niet hoogstaand. Je bent erg op jezelf aangewezen om CNAME's etc. te regelen. Maar verder hebben ze ook allerlei automagische installaties zoals Drupal of Wordpress. Wel standaard anycast, whois-hide, 100% zelf FTP & mail-beheer etc.

/edit: heb ook een tijdje een KS-server van ze gehuurd om helemaal zelf alles te hosten/regelen. Dat was me teveel moeite en hoofdpijn maar ook die server (2GB / 500GB / 100Mbit unmetered) was maar iets van 6 Euro/maand.

[ Voor 20% gewijzigd door MAX3400 op 05-03-2015 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

[...]

Degene die ik noemde bijv..
Heb 3 domeinen aan 1 hosting hangen. Dit zijn totaal gescheiden websites. Was geen enkel probleem en ze regelden voor mij gewoon de DNS instellingen.
Voor 1 van de domeinen heb ik de MX records vervolgens aangepast zodat ik de mail via google apps for business laat draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als 36 euro per jaar, of 3 euro per maand, al veel is zit je in een segment waar je niet al te veel mag verwachten :) Misschien kan je dan beter iets uitzoeken dat gratis is en een domein daarnaar laten verwijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk naar TransIP, bieden goeie service, nooit problemen mee gehad (heb er al jaren 10tallen sites draaien) en je kan en mag alles zelf (dus geen debiele acties als moeten betalen voor een subdomein) maar als je dat beheer zelf "te eng" vind kun je ze ook gewoon mailen, en pakken ze het meestal binnen een uur op.

Mijn cijfer voor TransIP is dan ook een 9,5 uit 10. (dat laatste halve puntje is omdat er altijd wat verbeterd kan worden, hoewel ik in dit geval niet goed weet wat, zoals gezegd, geweldige hoster)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReTechNL
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-10 15:57
Zelf ben ik al een aantal jaren trouw bij https://www.xynta.nl

https://www.xynta.com/web...ting-pakketten/#pakketten
webhosting plus
inclusief 10 GB schijfruimte inclusief ∞ GB dataverkeer per maand vanaf € 6,- per maand
Maximaal 5 websites hosten
Incl. 75 gratis apps, zoals WordPress, Joomla! of Drupal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-10 12:10
Verwijderd schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 16:16:
Als 36 euro per jaar, of 3 euro per maand, al veel is zit je in een segment waar je niet al te veel mag verwachten :) Misschien kan je dan beter iets uitzoeken dat gratis is en een domein daarnaar laten verwijzen.
Ik betaal 6e/jaar voor m'n domein en host bij Github. Stabieler kon het niet. Hoeft dus niet per se 'niet veel te verwachten', maar moet je het wel slim aanpakken.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Je kan export van je wordpress maken en importeren.

Maar 36 euro per jaar teveel? Dat is 3 euro per maand als je dat al teveel vind. Zelf kun je het niet doen voor 3 euro alleen de stroom al is duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Laatst online: 11:24
Ik zou zeggen One (eerste jaar gratis bij kleinste pakket!) of OVH...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-10 16:05

Lulukai

God's gift to women

Hoe komen jullie aan 36? Ik zit aan het dubbele als ik voor 1 jaar het goedkoopste pakket kies
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/GkEm2WL.png
Altijd heel tevreden geweest over Antagonist, maar hun prijzen worden mij te hoog

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-10 23:17
Zelf ook tevreden over Antagonist. Daarvoor domeinen via TransIP laten lopen en de nodige sites via verschillende hosts gerund, met wisselende ervaringen.
Antagonist begon goedkoop, maar zie nu dat nieuwe abo's flink in prijs zijn gestegen. Service vind ik erg goed van ze. Denk dat menig service met de tijd de prijzen wel flink laat stijgen. Bij TransIP ging ik ook steeds meer betalen. Maar goed, is enorm veel concurrentie, dus altijd wel ergens wat goedkopers / beters te vinden.
Uiteindelijk zijn het de kosten niet. Is maar net wat je wilt. Voor een paar visits per maand de nodige euro's uit geven? Of de mogelijkheden en luxe er van in zien (zoals menig dienst en product eigenlijk is).

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luchtbakker
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-10 10:44

Luchtbakker

Elke dag een "beetje" beter

spam

[ Voor 97% gewijzigd door DJSmiley op 18-04-2016 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Lulukai schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 11:10:
Hoe komen jullie aan 36? Ik zit aan het dubbele als ik voor 1 jaar het goedkoopste pakket kies
[afbeelding]
Altijd heel tevreden geweest over Antagonist, maar hun prijzen worden mij te hoog
Sinds kort hebben ze andere pakketten dus zijn een stuk duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:22

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Of Deziweb, die nu een aanbieding hebben van 0,99 euro p.m
https://www.deziweb.com/aanbieding

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-10 16:05

Lulukai

God's gift to women

RobbyTown schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 12:28:
Sinds kort hebben ze andere pakketten dus zijn een stuk duurder.
Ik vind het een vreemde zet, ik had een 3GB/60GB pakket wat ideaal is voor een kleine website. Nu is hun goedkoopste pakket direct 100GB/onbeperkt volume 8)7

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auto660
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01:23

auto660

1991 240 GL Brick

Neostrada misschien?
https://www.neostrada.nl/

Gaming~ |Ryzen 5 5500, Asrock B450M PRO4, 16GB 2666@3600MHz DDR4, GTX1650 Super 4GB, 1TB + 256GB SSD, 250W Apevia PSU| Workstation~ |Q9550, 8GB CL4 DDR2, P5B Premium, GTX950, 512GB SSD + 1TB HDD, 550W PSU

Pagina: 1