Hallo!
Ik zoek een?
nieuwe TV tussen de 42" en de 50". kijk afstand 2 meter
Wat is je budget?
rond de 800 euro, mag wat afwijken
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik gebruik de tv vooral voor films, series, netflix en gamen op mijn PS4.(3D wel een leuke feature die ik er graag bij heb )
Wat heb je zelf al gevonden?
Ook al ben ik technisch aangelegd, en heb ik een baan in de ICT, ik kom er niet uit
Het aanbod is enorm en de kwaliteit onderling in de TV's ook..
Nu kwam ik eerst met het idee: Ik moet een 4k TV hebben.. na lange research blijkt.. Niet dus?
het schijnt dat de 4K tv's inleveren op andere vlakken om zo de 4k schermen te bekostigen.. (slechtere kleuren en trage processor etc.)
Het schijnt dus de full hd schermen in deze pricerange betere prestaties hebben + 4k loont niet icm mijn kijkafstand / schermgrote.
Heb ik het tot dusver bij het rechte eind?
Welke TV raden jullie me aan om te kopen? Ik zie door de bomen het bos niet meer..
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Ik zoek een?
nieuwe TV tussen de 42" en de 50". kijk afstand 2 meter
Wat is je budget?
rond de 800 euro, mag wat afwijken
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik gebruik de tv vooral voor films, series, netflix en gamen op mijn PS4.(3D wel een leuke feature die ik er graag bij heb )
Wat heb je zelf al gevonden?
Ook al ben ik technisch aangelegd, en heb ik een baan in de ICT, ik kom er niet uit

Het aanbod is enorm en de kwaliteit onderling in de TV's ook..
Nu kwam ik eerst met het idee: Ik moet een 4k TV hebben.. na lange research blijkt.. Niet dus?
het schijnt dat de 4K tv's inleveren op andere vlakken om zo de 4k schermen te bekostigen.. (slechtere kleuren en trage processor etc.)
Het schijnt dus de full hd schermen in deze pricerange betere prestaties hebben + 4k loont niet icm mijn kijkafstand / schermgrote.
Heb ik het tot dusver bij het rechte eind?
Welke TV raden jullie me aan om te kopen? Ik zie door de bomen het bos niet meer..
Alvast bedankt voor jullie reacties!