Toon posts:

Aanschaf advies TV rond 800 euro

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo! :)

Ik zoek een?
nieuwe TV tussen de 42" en de 50". kijk afstand 2 meter

Wat is je budget?
rond de 800 euro, mag wat afwijken

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik gebruik de tv vooral voor films, series, netflix en gamen op mijn PS4.(3D wel een leuke feature die ik er graag bij heb )

Wat heb je zelf al gevonden?
Ook al ben ik technisch aangelegd, en heb ik een baan in de ICT, ik kom er niet uit :X
Het aanbod is enorm en de kwaliteit onderling in de TV's ook..

Nu kwam ik eerst met het idee: Ik moet een 4k TV hebben.. na lange research blijkt.. Niet dus?
het schijnt dat de 4K tv's inleveren op andere vlakken om zo de 4k schermen te bekostigen.. (slechtere kleuren en trage processor etc.)

Het schijnt dus de full hd schermen in deze pricerange betere prestaties hebben + 4k loont niet icm mijn kijkafstand / schermgrote.

Heb ik het tot dusver bij het rechte eind?

Welke TV raden jullie me aan om te kopen? Ik zie door de bomen het bos niet meer..

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16-10 21:27
pricewatch: Sony Bravia KDL-50W815B Zilver

Super scherp beeld.
4 hdmi poorten.

Ik zit er 2.5 meter vanaf.
Ik kom van 32 inch af.

Smart gedeelte is wel traag. Maar dat is bij elke smart tv zo volgens mij

Wat je toch het beste kunt doen is naar de mediamarkt gaan en daar tv's kijken. Vervolgens checken als je m ergens anders goedkoper kan krijgen en dan t verschil afdingen bij de mediamarkt

Ik ben er erg blij met de tv

[ Voor 48% gewijzigd door Isane op 04-03-2015 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je reactie!
Ik zie inderdaad de Sony W8 serie vaak voorbij komen, denk dat ik die richting uit ga slaan..

Lees wel over de "3D bug"? Is dit inmiddels verholpen dmv een update?

Ook nog even de vraag welk model ik moet kiezen, ik zie dat er een w805 w815 w828 en w829 series op de markt is, het lijkt hoe hoger het nummer hoe duurder( ook beter ? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Update:

Heb zojuist de Sony Bravia KDL-50W829B gekocht! wat een geweldig apparaat.
Na veel research tot de conclusie gekomen dat dit gewoon de beste keus is.

Gekocht bij Electro World. Op internet stond 899, maar in de winkel kreeg ik hem voor 750 mee.
Toen ik dat hoorde gelijk de knoop doorgehakt en mee genomen, goedkoper krijg je hem niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonzai
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-06 20:32
Sony Bravia KDL-55W829B voor 797 euro is wel iets groter.
http://www.prepresskelpen..._maasgouw/index.html#/14/ even zoeken naar die advertentie van Tummers en staat ie in het midden ongeveer.
Ik heb deze ook en ben zeer tevreden erover, 2 meter afstand is wel te doen.

If Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around darkened rooms munching magic pills, listening to repetitive electronic music