lang leve Libertel !!!

Pagina: 1
Acties:

• GerriT
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:27

GerriT

Dusss......

Topicstarter
Ik wou hier toch ff wat kwijt met betrekking tot mijn onvrede.

3 weken geleden deed mijn (nog geen jaar oude) Nokia 7110 het niet meer :( Het speakertje was kapot. Dus ik breng het ding vol goeie moed naar de Mediamarkt waar ik hem gekocht heb. Krijg ik vandeweek een telefoontje dat mijn telefoon retour is van Nokia, maar dat hij niet gemaakt is :'(
Nokia had er namelijk water (corosie) in gevonden, dus dan maken ze hem niet. :(
Zat ik daar met een Libertel abonnement en geen telefoon meer. Nokia wilde mij niet tegemoet komen en bleef erbij dat ik ermee gezwommen had ofzo |:(
De Mediamarkt deed ook of ze gek waren en boden mij een 6210 aan voor iets van 850 piek :?
Dus toen maar in alle wanhoop Libertel opgebeld en het verhaal uitgelegd, en ja hoor, na 1 minuut rekenen kreeg ik een nieuwe 6210 van hun voor een heel zacht prijsje :P
Opdrachtbevestiging kreeg ik binnen per fax, gisteren meteen terug gestuurd per fax, en vandaag kwam de PTT mij al verblijden met het nieuwe phoontje !
Dus ik wou even zeggen, Libertel, TOP JONGENS !!! :+

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01-2025

under-world

ooh-la dots

netjes,

Kan je van die kut KPN niet zeggen in dit soort situaties !!!

Verwijderd

Op Friday 15 June 2001 13:12 schreef osama het volgende:
Kan je van die kut KPN niet zeggen in dit soort situaties !!!
Ja maar die hebben het ook veel te druk met de schulden. :9

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
vraagje, je hebt neem ik aan ook je contract moeten verlengen? was dat 1 jaar of 2 jaar.

ik maakte altijd gebruik van verlenging abo i.c.m. nieuw mobieltje.. maar dat was steeds voor 1 jaar. nu hoor ik steeds dat je 2 jaar contract moet bijtekeken.

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

• GerriT

GerriT

Dusss......

Topicstarter
Nope hoor, ik moest voor 1 jaartje bijtekenen. :)

Verwijderd

Mijn broer heeft afgelopen weekend (dronken) zijn 7110 in de gracht laten stuiteren. Denk je dat hij nog een nieuwe krijgt van Nokia :+
Hij hield het trouwens niet langer dan 15 sec. vol onder water, dus eigenlijk zou ik als ik jou was even doorzeiken bij Nokia, want die moeten je gewoon een nieuwe geven.
Op Friday 15 June 2001 14:16 schreef intert0y het volgende:
vraagje, je hebt neem ik aan ook je contract moeten verlengen? was dat 1 jaar of 2 jaar.

ik maakte altijd gebruik van verlenging abo i.c.m. nieuw mobieltje.. maar dat was steeds voor 1 jaar. nu hoor ik steeds dat je 2 jaar contract moet bijtekeken.
Als jij genoeg belt hoef je hem niet 2 jaar te verlengen volgens mij. Mijn vader kreeg zo een nieuwe. Maar die belt ook wel elke maand voor tig gulden uit het buitenland :)
Ze bekijken iig per persoon of je een telefoon krijgt.

• bavara
  • Laatst online: 04-07 07:44
Heel netjes moet ik zeggen! Heb ik wel vaker van Libertel gehoord! *D

• GerriT

GerriT

Dusss......

Topicstarter
Op Friday 15 June 2001 14:25 schreef --BoBo-- het volgende:
Mijn broer heeft afgelopen weekend (dronken) zijn 7110 in de gracht laten stuiteren. Denk je dat hij nog een nieuwe krijgt van Nokia :+
Hij hield het trouwens niet langer dan 15 sec. vol onder water, dus eigenlijk zou ik als ik jou was even doorzeiken bij Nokia, want die moeten je gewoon een nieuwe geven.
[..]
Nee, iedereen die ik aan de lijn had zei hetzelfde, zelfs Libertel. Zodra Nokia water of corosie in de telefoon zien zitten dan maken ze hem niet, is hun pollicy, zal vast wel ergens in de garantievoorwaarden staan :(

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
sorry maar ik moe het echt weten: wat was het voor zacht prijsje??

Verwijderd

Je krijgt toch altijd een telefoon voor een zacht prijsje bij een nieuw abbonoment?? of heb ik dat mis????

Verwijderd

Je krijgt 'm ook voor een zacht prijsje als je al langer dan zoveel maanden abbonee bent, 'k geloof dat je de prijs betaald voor het toestel wat je ook betaald bij een nieuw abbonoment evt nog met extra korting omdat je al 'n tijdje lid bent (daar moeten ze even voor faxen ofzo, duurt 'n dag oid) gewoon de libertel shop inlopen en zeggen dat je 'n ander toestel wilt doet wonderen soms..

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

hmm dit klintk goed...ik heb ook 7110, maar heeft ook bugs, was een topic over, maar goed we all know about BC3...

maarreh ff weer back ontopic...ik ben ook Libertel abbo, dus als ik een kapotte telefoon heb, die ik overigens niet bij hun vandaan heb, kan ik dan ook goedkoop een andere phone krijgen?

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Verwijderd

Hmm, zou ik van Wanadoo misschien een nieuwe pc krijgen als ik deze in de sloot mik? >:) :D

Verwijderd

/me is heel blij dat hij ook een Libertel abbo heeft

Als ik m'n S40 zat ben zal ik ze eens bellen 8-)
Pagina: 1