Ik wou hier toch ff wat kwijt met betrekking tot mijn onvrede.
3 weken geleden deed mijn (nog geen jaar oude) Nokia 7110 het niet meer
Het speakertje was kapot. Dus ik breng het ding vol goeie moed naar de Mediamarkt waar ik hem gekocht heb. Krijg ik vandeweek een telefoontje dat mijn telefoon retour is van Nokia, maar dat hij niet gemaakt is 
Nokia had er namelijk water (corosie) in gevonden, dus dan maken ze hem niet.
Zat ik daar met een Libertel abonnement en geen telefoon meer. Nokia wilde mij niet tegemoet komen en bleef erbij dat ik ermee gezwommen had ofzo
De Mediamarkt deed ook of ze gek waren en boden mij een 6210 aan voor iets van 850 piek
Dus toen maar in alle wanhoop Libertel opgebeld en het verhaal uitgelegd, en ja hoor, na 1 minuut rekenen kreeg ik een nieuwe 6210 van hun voor een heel zacht prijsje
Opdrachtbevestiging kreeg ik binnen per fax, gisteren meteen terug gestuurd per fax, en vandaag kwam de PTT mij al verblijden met het nieuwe phoontje !
Dus ik wou even zeggen, Libertel, TOP JONGENS !!!
3 weken geleden deed mijn (nog geen jaar oude) Nokia 7110 het niet meer
Nokia had er namelijk water (corosie) in gevonden, dus dan maken ze hem niet.
Zat ik daar met een Libertel abonnement en geen telefoon meer. Nokia wilde mij niet tegemoet komen en bleef erbij dat ik ermee gezwommen had ofzo
De Mediamarkt deed ook of ze gek waren en boden mij een 6210 aan voor iets van 850 piek
Dus toen maar in alle wanhoop Libertel opgebeld en het verhaal uitgelegd, en ja hoor, na 1 minuut rekenen kreeg ik een nieuwe 6210 van hun voor een heel zacht prijsje
Opdrachtbevestiging kreeg ik binnen per fax, gisteren meteen terug gestuurd per fax, en vandaag kwam de PTT mij al verblijden met het nieuwe phoontje !
Dus ik wou even zeggen, Libertel, TOP JONGENS !!!