[Python/JS] Websocket 'inactief' bij standby iPhone

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoram
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-08 14:22
Hallo,

Ik ben momenteel bezig met een project waarbij ik wat dingen bedien met m'n iPhone. Ik heb een Python script die luistert naar Websocket verbinding. Deze draait op een RPI met een relais-bordje.
Voor de websocket op Python gebruik ik Tornado. Op de RPI draait ook een Apache server welke een HTML pagina serveert met wat javascript die luistert naar een aantal events(knoppen) en verbinding maakt via een websocket naar het python script.

Nu zit ik met het volgende. Ik heb mijn applicatie best stabiel draaien. De meeste fouten worden afgehandeld en als er problemen zijn komt dat netjes in een log file. Dus heb al flink wat kunnen debuggen. Nu zit ik echter met een ding waar ik echt geen idee van heb.

De webpagina heb ik als een icoon in m'n iphone staan(In Safari>Zet in beginscherm). Als ik deze open heb staan en m'n iphone uitklik (stand-by heet dat neem ik aan) reageert niks meer. Ik krijg ook geen event door dat de verbinding is verbroken o.i.d. Ik ontvang niks meer.

Waar ligt dit aan en hoe is dit te debuggen?

Omdat websockets redelijk nieuw voor mij zijn weet ik niet waar ik moet zoeken. Als ik ernaar probeer te zoeken krijg ik niks wat gerelateerd kan zijn.

EDIT: Als ik de app afsluit en opnieuw start doet tie het gewoon weer btw.

[ Voor 3% gewijzigd door Yoram op 04-03-2015 20:57 ]

Hallo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Erikje_
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:54

_Erikje_

Tweaker in Spanje

Waarschijnlijk ruimt safari alle openstaande sockets op, op het moment dat je de app minimaliseert. Misschien kan je met het pageshow event een nieuw socket opzetten om je communicatie te hervatten.