Toon posts:

Probleem met MySql/PHP

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hee, ik moet een enquete maken op deze manier maar ik heb een probleem en ik kom er niet zelf uit, ik ben een beginner in php/mysql. Ik denk ook dat de "$........." woorden voor geen meter kloppen want die heb ik ergens anders vandaan.

Database naam is: Alcoholtest
Tabel namen zijn: antwoorden
vragen

antwoorden bestaat uit de structuur:
ID int(11) AUTO_INCREMENT
vraag text
antwoord text

vragen bestaat uit de structuur:
Vraagnummer int(11) AUTO_INCREMENT
Vraag text
A text
B text
C text

PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<?php

{
echo 'Veel succes, '.$_POST['naam'].'!</p>';
}

mysql_connect("localhost", "root", "usbw");

mysql_select_db("alcoholtest");

$resultaten = mysql_query("select * from vragen") or die("Kan query niet uitvoeren: ".mysql_error());
mysql_query("insert into resultaten values('','vraag','antwoorden')") or die("Kan niet invoegen: ".mysql_error());
$teller = 0;

while($record = mysql_fetch_array($resultaten))
    {
    $teller = $teller + 1;
    echo'<p>'; 
    echo '<h3> '.$record['Vraag'].' </h3>';
                echo'<ul> 
                        <li><input type="radio" value="A" name="Gegeven'.$teller.'" />'.$record['A'].' </li>
                        <li><input type="radio" value="B" name="Gegeven'.$teller.'" />'.$record['B'].' </li>
                        <li><input type="radio" value="C" name="Gegeven'.$teller.'" />'.$record['C'].' </li>
                    </ul>';

echo'</p>';
    }

?>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Ah, de USB webserver. Klinkt alsof dit je huiswerk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter