Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

vraagje omtrent Allshare

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag dit stream programma geinstalleerd en werkt goed in combinatie met mijn Samsung tv.

Maar nu is er het probleem, dat mijn C:\ schijf, een SSD, slechts 60GB groot is en een 55GB in gebruik heeft.
Als ik een film toevoeg aan Allshare, dan komt deze in C:\gerbruikers\naam\mijn videos terecht.
Nu zie ik in het program niet meteen een oplossing om de doelmap waar hij bestanden in opslaat te veranderen.

Weet er van jullie iemand hoe ik dit kan oplossen?

Thanks

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Je zou C:\gerbruikers\naam\mijn videos een junction naar een andere schijf kunnen maken.

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-11 14:42

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Kick naar CSA, de TV draait waarschijnlijk wel op Linux maar de oplossing zal je op je Windows PC moeten zoeken.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Verwijderd

Topicstarter
johnkeates schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 19:50:
Je zou C:\gerbruikers\naam\mijn videos een junction naar een andere schijf kunnen maken.
Hoe doe ik dit?

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Met wat zelf-actualisatie en een zoekmachine denk ik.

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02:40

heuveltje

KoelkastFilosoof

Ook wel bekend als symbolic links.

Wat leesvoer :
http://www.howtogeek.com/...inks-on-windows-or-linux/

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Gewoon folder redirects op de eigenschappen van de map, en dan tabblad "locatie" ?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1