Dan heb je volgens mij aan een guest netwerk en twee repeaters voldoende. Wil je ook de LAN interfaces van de TP-Links gebruiken dan kan je daar e.e.a. met VLANs configureren om ervoor te zorgen dat deze via via het private danwel guest netwerk communiceren. Als je ook nog het private netwerk toegang wil geven tot het guest netwerk maar niet andersom, dan moet je met statefull firewalls en extra routes gaan werken. Dat wordt al snel complex, dus als je geen netwerkheld bent of wilt zijn zou ik nog eens nadenken of deze eis niet meer een soort van wens is
Ik ben het trouwen met Rolfie eens dat repeaters vaak geen fijne toevoeging zijn aan je draadloze netwerk. Bij mij thuis is bijvoorbeeld de volledige 2.4 GHz band in gebruik door allerlei verschillende netwerkjes van de buren (dank je wel Ziggo hotspots

) en wireless netwerken zijn nog steeds niet full duplex. Zaken als MIMO verbeteren wel e.e.a. maar je hebt nog steeds last van het feit dat maar 1 station tegelijkertijd op een kanaal kan zenden. Als je dus een repeater aan de verzameling APs en clients toevoegt, dat bovendien elke frame die ontvangen wordt opnieuw verzendt (repeater) zal de effectieve bandbreedte van het netwerk als geheel omlaag gaan. Ik zou dit dus alleen gebruiken als er echt geen alternatieven (UTP trekken, powerline adapters gebruiken) zijn.