Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop voor studies en casual gaming! +- 1200 euro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat ga je met je laptop doen?

Ik gebruik hem voor school (geneeskunde of handelsingenieur ), films en series te kijken, youtube, casual browsing, gaming ( WoW, LoL ) zou fijn zijn ook mss iets zwaardere games aan te kunnen op low of hoger

Wat is je budget?
[i]Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn. r

Rond de 1200 max liefst, indien iets echt goed, beschikbaar voor het budget te verhogen :)

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?

Ja toch wel, op de universiteit, trein, reis,..

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren

Dacht zelf aan een Dell XPS 13 misschien aangezien er net nieuwe modellen zijn uitgekomen, maar de specs lijken me mss iets te mager en het scherm te klein. Denk toch meer aan een 15 inch.

De macbooks zijn ook mooi maar ook weer kleiner als 15, alhoewel dit geen probleem is, sta open voor 13 inch.

De dell XPS 15 of MBR15 zou ik graag willen maar ligt belange niet in mijn pricerange jammer genoeg..

ALs laatste leek de Acer Aspire serie me ook wel iets

Zoek gewoon iets goed qua specs dat alles draait, dun, licht, mooi design,...

Alle hulp welkom :)

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12:31
Misschien kun je je begin post wat aanpassen. Deze is nu vrij onduidelijk. Maak de vragen dik gedrukt ofzo.

Meestal beginnen ze met de vraag wat je zelf al hebt gevonden. Dat verwachten we toch enigszins wel
Maar om even wat opties en tips te geven:

Ik zou gaan met iets van een 860m dat zou games redelijk moeten spelen maar het blijft een laptop en het blijft een beetje rond je budget.

Asus G551:
pricewatch: Asus Republic Of Gamers G551JM-CN121H

Acer Aspire Nitro
pricewatch: Acer Aspire V15 Nitro VN7-591G-74TX

Nickname KasPlantje.