Ik zoek een?
Processor. Om Adobe Lightroom en in mindere mate Photoshop CS6 redelijk vloeiend te kunnen draaien. Af en toe komt er een game voorbij, Europa Universalis, Football Manager, Assasins Creed. Het hoeft allemaal niet to-the-max
Wat is je budget?
Zo tussen de €150 en €200, less is more.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Persoonlijk geen voorkeur, op dit moment heb ik een i3 en ik kijk naar een i5. Maar mocht een AMD of wat voor processor dan ook beter presteren of prijs/kwaliteitsverhouding hebben maakt me dat niet uit.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Dit is mijn huidige systeem:
- AMD Radeon 7770 1GB
- 8GB DDR3 Werkgeheugen Corsair
- Gigabyte GA-H61M-S1
- Intel Core i3 2120 3.30GHz
- 500 Watt Cooler Master voeding
- Cooler Master Elite 311
Wat vraag ik mij af?
In hoeverre ga ik met deze upgrade de perfomance merken? is dat een wereld van verschil of maar een miniem stapje vooruit.
En verder?
Toegegeven, ik ben een leek op dit gebied. Zijn er alternatieven?
Processor. Om Adobe Lightroom en in mindere mate Photoshop CS6 redelijk vloeiend te kunnen draaien. Af en toe komt er een game voorbij, Europa Universalis, Football Manager, Assasins Creed. Het hoeft allemaal niet to-the-max
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 179,50 | € 179,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 179,50 | |
Wat is je budget?
Zo tussen de €150 en €200, less is more.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Persoonlijk geen voorkeur, op dit moment heb ik een i3 en ik kijk naar een i5. Maar mocht een AMD of wat voor processor dan ook beter presteren of prijs/kwaliteitsverhouding hebben maakt me dat niet uit.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Dit is mijn huidige systeem:
- AMD Radeon 7770 1GB
- 8GB DDR3 Werkgeheugen Corsair
- Gigabyte GA-H61M-S1
- Intel Core i3 2120 3.30GHz
- 500 Watt Cooler Master voeding
- Cooler Master Elite 311
Wat vraag ik mij af?
In hoeverre ga ik met deze upgrade de perfomance merken? is dat een wereld van verschil of maar een miniem stapje vooruit.
En verder?
Toegegeven, ik ben een leek op dit gebied. Zijn er alternatieven?