Ik zoek een?
ITX moederbord voor in een SS4200-E. Dit zal niet 100% compatible zijn maar er zijn vast borden te vinden welke enigzins zullen passen?
Wat is je budget?
Geen idee, eerst maar eens wat vinden!
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merken wel voorkeuren:
- Dual/Quad core CPU
- 4GB mem of meer
- Meedere SATA poorten
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik wil de bestaande SS4200-E zo lang mogelijk blijven gebruiken ivm zijn formaat. 3,5 disken blijven het snelst op spindle niveau dus dat komt het systeem ook ten goede. Ik draai momenteel OpenMediaVault op dit systeem en dat gaat perfect, ook Ubuntu en andere distro's zijn geen probleem. Lekker headless en low profile in powerusage
Ik voeg foto's bij wat het moederbord inhoudt:
Maatvoering: 24cm x ~18cm
Ik hoop dat we wat kunnen vinden, de ITX wereld is wat groter dan de gewone moederborder markt lijkt het wel.

ITX moederbord voor in een SS4200-E. Dit zal niet 100% compatible zijn maar er zijn vast borden te vinden welke enigzins zullen passen?
Wat is je budget?
Geen idee, eerst maar eens wat vinden!
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merken wel voorkeuren:
- Dual/Quad core CPU
- 4GB mem of meer
- Meedere SATA poorten
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik wil de bestaande SS4200-E zo lang mogelijk blijven gebruiken ivm zijn formaat. 3,5 disken blijven het snelst op spindle niveau dus dat komt het systeem ook ten goede. Ik draai momenteel OpenMediaVault op dit systeem en dat gaat perfect, ook Ubuntu en andere distro's zijn geen probleem. Lekker headless en low profile in powerusage
Ik voeg foto's bij wat het moederbord inhoudt:
Maatvoering: 24cm x ~18cm
Ik hoop dat we wat kunnen vinden, de ITX wereld is wat groter dan de gewone moederborder markt lijkt het wel.