flatcable terug "plakken"?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-10 12:08
ik heb hier een printplaatje van een power button van een HP laptop.

Nu is de flatcable aan een kant los gekomen van de printplaat. Deze zat daarop vast "geplakt" lijkt het wel.

Is het mogelijk om deze weer terug te lijmen of is het beter om via ebay ofzo een nieuwe te bestellen?\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

er bestaat geleidende lijm. maar of dat zo makkelijk is ?
heb je pics

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancis
hier een foto

Afbeeldingslocatie: http://i405.photobucket.com/albums/pp134/dancis74/2015-03-04%2011.23.49.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustFogMaxi
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 19-07 16:05

JustFogMaxi

zzzZzZZzZ

Lijkt mij dat je dat kan solderen. Of anders stukje ducttape erover :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

het is gesoldeerd. gewoon weer solderen

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancis
Heb het geprobeerd met ducttape :X maar blijft verschuiven dus dat gaat niet werken

Dan maar op ebay een nieuwe bestellen denk ik want mijn soldeer skills zijn niet al te best 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:49
Er is wellicht een andere oplossing. If you can find him, maybe you can hire.... Sebastius! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:43

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

zeef schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 11:06:
Er is wellicht een andere oplossing. If you can find him, maybe you can hire.... Sebastius! ;)
:7

Ik heb alleen nog geen idee of solderen goed gaat :P Maar ik wil het wel proberen hoor als een nieuwe veel en veel te duur is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancis
sebastius schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 11:41:
[...]

:7

Ik heb alleen nog geen idee of solderen goed gaat :P Maar ik wil het wel proberen hoor als een nieuwe veel en veel te duur is.
opzich is een nieuwe niet te duur maar het vrouwtje kan niet zo lang zonder laptop :9

Het was meer een nood oplossing zodat het vrouwtje toch de laptop kon gebruiken tot ik eventueel het bestelde onderdeel binnen had ( levertijd minimaal 10 werkdagen)

Maar als je er naar zou willen kijken graag. is denk ik altijd korter dan een nieuwe bestellen >:) en als het dan niet lukt kan ik altijd nog een nieuwe bestellen alleen moet ze dan langer wachten

Het is kost rond de 10 euro ongeveer voor een nieuwe , opzich wel prijzig voor zo'n klein , simpel onderdeeltje.
Maar als het niet meer te repareren is dan zit er gewoon niets anders op dan een nieuwe kopen.

[ Voor 34% gewijzigd door Dancis op 05-03-2015 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:43

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Voor tien euro zou ik gewoon een nieuwe bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elTigro
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-05 13:01

elTigro

Es un Gringo!

10 euro is de afweging bijna niet waard. bijna, want als je niet veel geld hebt, (studenten, mensen in een te hoge hypotheek huis etc),probeer je op alles te besparen.

ik zou zelf alleen voor 10 euro niet gaan lopen kloten

Lazlo's Chinese Relativity Axiom:No matter how great your triumphs or how tragic your defeats --approximately one billion Chinese couldn't care less.

Pagina: 1