Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Erik11
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 04-11 09:07
Hi all.

Ik ben met de nobele taak belast geworden om een nieuwe android tel. voor mijn schoonmoeder uit te zoeken. Ze heeft nu mijn oude Samsung S3, maar na al 2 keer een nieuwe accu te hebben gekocht zien we daar geen heil meer in.

Hier komt meteen een probleem om de hoek kijken want ze wilt niet teveel geld aan een telefoon uitgeven, maar er natuurlijk niet op achteruit gaan. (een nieuwe S3 kost nog steeds rond de 300 en het budget is eigelijk max 200 voor een nieuw toestel.

Zelf ben ik uitgekomen bij een Moto G als vervanger, maar die heeft weer als minpunt dat de camera schijnt tegen te vallen en laat moeders dat nu net een belangrijk punt vinden.

Aangezien ik zelf eigelijk alleen maar high end toestellen koop vind ik dit dus een moeilijke zoektocht en is hulp welkom.

Alvast bedankt :)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Even een tikje naar het juiste subforum.

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Erik11 schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 10:18:
Hi all.

Ik ben met de nobele taak belast geworden om een nieuwe android tel. voor mijn schoonmoeder uit te zoeken. Ze heeft nu mijn oude Samsung S3, maar na al 2 keer een nieuwe accu te hebben gekocht zien we daar geen heil meer in.

Hier komt meteen een probleem om de hoek kijken want ze wilt niet teveel geld aan een telefoon uitgeven, maar er natuurlijk niet op achteruit gaan. (een nieuwe S3 kost nog steeds rond de 300 en het budget is eigelijk max 200 voor een nieuw toestel.

Zelf ben ik uitgekomen bij een Moto G als vervanger, maar die heeft weer als minpunt dat de camera schijnt tegen te vallen en laat moeders dat nu net een belangrijk punt vinden.

Aangezien ik zelf eigelijk alleen maar high end toestellen koop vind ik dit dus een moeilijke zoektocht en is hulp welkom.

Alvast bedankt :)
Als je bereid bent te importeren, is de keuze reuze.

• thedon46
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 13-10 11:58
De enigste toestellen die en goedkoop en een goeie camera hebben zijn Nokia lumia's

reviews: Nokia Lumia 735: bijna de gulden middenweg

anders is er op android gebied in nederland weinig te krijgen

• Erik11
Momus schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 10:26:
[...]

Als je bereid bent te importeren, is de keuze reuze.
Heb zelf een 1+1, dus mij maakt dat weinig uit om iets anders te proberen.

Wat zou je dan aanraden uit het woud van obscure chinese merken? :P

• Momus
Erik11 schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 10:55:
[...]

Heb zelf een 1+1, dus mij maakt dat weinig uit om iets anders te proberen.

Wat zou je dan aanraden uit het woud van obscure chinese merken? :P
Binnen dit budget de Xiaomi Redmi 2. Even wachten op de 2GB versie die eraan zit te komen. Ben je voor max 150 exclusief eventuele importkosten klaar.
Xiaomi is een betrouwbaar merk, heeft de software prima voor elkaar en de Redmi heeft zich inmiddels al bewezen.

• Erik11
Thanks!

Je hebt het dan over deze vermoed ik:

http://www.ibuygou.com/p-...fdd-lte-version-6611.html

Zo te zien via deze site zonder import te bestellen..

• Momus
Er zijn inderdaad inmiddels sites waar je het risico op importkosten af kunt kopen voor een bepaald bedrag.
Dit is overigens niet bepaald de goedkoopste site.
Dit is wel de versie waar ik het over had ja, die is nog niet officieel uitgebracht.

• Dan0r
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-04-2022
Huawei Honor 3C misschien?
Sinds kort ook in NL te koop.
Pagina: 1