Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• RestUnknown
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-11-2023
Ik ben op zoek naar een nieuwe gps gezien ik bij de laatste twee bestemmingen totaal fout zat met een TomTom XL (die blijkbaar ook geen kaartupdates meer heeft).

Ik had weliswaar een huisnummer ingegeven en hoewel die me natuurlijk nooit perfect gaan sturen, zat ik de laatste keer 15km uit de richting...

Maximum budget is 150 euro. Levenslange kaartupdates voor heel Europa zijn een voorwaarde en als het kan ook een levenslang verkeersabonnement.

Bedankt

• Achilles
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-08 22:59

Achilles

Koning van de Myrmidonen

Vanwaar eigenlijk nog een aparte gps ipv een houder voor je telefoon en een offline kaartenapp?

| Cowsmology | Met een hamer past alles, met ducktape plakt alles |

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:30

P_Tingen

omdat het KAN

Achilles schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 00:43:
Vanwaar eigenlijk nog een aparte gps ipv een houder voor je telefoon en een offline kaartenapp?
Goeie vraag eigenlijk wel, maar niet triviaal. De bediening van een echt navigation device is vaak toch nog veel beter dan de bediening op een telefoon. Ik heb nu een Lumia 735 met Here Drive. Dat werkt heel mooi en Here Drive is een mooi programma, maar toch merk ik dat een gewone TomTom makkelijker en zekerder werkt. Geen risico dat er ineens "iets" gebeurt waardoor er een of andere app naar voren komt en je navigatie naar achteren. Ik kan me dus wel voorstellen dat TS een apart GPS apparaat zoekt.

Als TS dan ook nog even kan aangeven wat hij zelf al gevonden heeft ....

Edit: TS is een luie donder die zijn eigen post schaamteloos kopieert. Check RestUnknown in "Nieuwe gps"

[ Voor 16% gewijzigd door P_Tingen op 04-03-2015 07:48 ]

... en gaat over tot de orde van de dag

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:35

The Wizard

Moderator Mobile
P_Tingen heeft gelijk, exacte kopie van een topic dat eerder op slot gezet is. Zolang je niet aan die voorwaarden voldoet gaan de topics gewoon op slot.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Dit topic is gesloten.