Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• PT_
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 18-03-2015
Zoals de titel het al zegt, mn mobiel trilt, trilt nog twee keer na een aantal seconden, als ik een willekeurig woord met een kleine letter "p" begin. Vervolgens als ik weer wil doortypen, en ik druk op spatie, wordt het woord vervangen door een andere spatie. Hoe kan ik dit oplossen? Ik heb btw een Samsung Galaxy Mini 2
Alvast bedankt!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:26
Dat kan dan geen iPhone zijn :+

Schopje naar Android Smartphones.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Je zou het kunnen oplossen door een andere telefoon aan te schaffen. Deze telefoon is verouderd, was toen al niet best en nu helemaal niet meer.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Vertel eerst eens wat je zelf al hebt geprobeerd. Al een nieuw toetsenbord geprobeerd? Factory reset?

• Jesserr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-11 19:06
Het woord wordt vervangen; staat autocorrectie aan? Zet dat is uit, en woord voorspelling etc allemaal uit, gebeurt het dan nog?
Geen idee wat dit is hoor, maar lijkt me een logisch probeersel.

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Wat ik zou doen:
  1. Leegmaken woordenboek van eventuele toetsenbord app (instellingen in die app) --> testen
  2. Compleet verwijderen van alle toetsenbordapps --> testen
  3. Leegmaken van persoonlijke woordenboek op OS niveau (settings > languages and input > personal dictionary) --> testen
  4. Backup van gegevens -> factory reset -> toestel opnieuw instellen -> (cold) reboot --> testen
  5. Huilen in een hoekje -> reparatie-aanvraag doen --> 3 weken wachten

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-11 11:58
Gebeurt dit ook bij een harde L, of echt alleen bij een kleine P?

• Vlizzjeffrey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16-11 22:11
zal wel te maken hebben met je toetsenbord/woordenboek/automatische spatie

• PT_
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 18-03-2015
heey, allemaal bedankt voor de reacties. Ik heb gewoon mijn woordenlijst verwijderd en nu werkt hij gelukkig weer. Bedankt!
Pagina: 1