Goede avond tweakers,
Ik heb op dit moment een oude pc en wil graag iets nieuwers.
Ik heb op dit moment een bestelling gedaan bij azerty voor de pc maar ben toch iets tegen gekomen
het blijkt dus dat het moederbord de video kaart niet ondersteunt en dat de voeding te weinig is.
nou is mijn vraag of jullie voor mij een lijstje zouden willen maken met kloppende componenten die goed samenwerken, ik heb een budget van €450 max. Het hoeft geen beest te zijn maar dat kan ook niet voor dat geld, ik zou wel graag BF4 op medium speelbaar willen zo mogelijk. verschil intel en amd weet ik niet maar ik heb geen voorkeur als ik er maar mee kan gamen. ik heb alleen nog een brander/reader uit mijn oude pc.
Ik hoop dat ik op deze manier ook voldoe aan de topic vereisten van Tweakers want
dit is mijn eerst topic.
Met vriendelijke groet,
Jesse
Ik heb op dit moment een oude pc en wil graag iets nieuwers.
Ik heb op dit moment een bestelling gedaan bij azerty voor de pc maar ben toch iets tegen gekomen
het blijkt dus dat het moederbord de video kaart niet ondersteunt en dat de voeding te weinig is.
nou is mijn vraag of jullie voor mij een lijstje zouden willen maken met kloppende componenten die goed samenwerken, ik heb een budget van €450 max. Het hoeft geen beest te zijn maar dat kan ook niet voor dat geld, ik zou wel graag BF4 op medium speelbaar willen zo mogelijk. verschil intel en amd weet ik niet maar ik heb geen voorkeur als ik er maar mee kan gamen. ik heb alleen nog een brander/reader uit mijn oude pc.
Ik hoop dat ik op deze manier ook voldoe aan de topic vereisten van Tweakers want
dit is mijn eerst topic.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Athlon X4 860K Boxed | € 69,95 | € 69,95 |
| 1 | MSI A88X-G41 PC Mate | € 70,86 | € 70,86 |
| 1 | XFX Radeon R7 260X 2GB | € 116,29 | € 116,29 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 50,95 | € 50,95 |
| 1 | Cooler Master Elite 335U | € 33,50 | € 33,50 |
| 1 | Kingston HyperX Savage HX318C9SR/4 | € 35,95 | € 35,95 |
| 1 | Cooler Master GM G450M | € 39,95 | € 39,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 417,45 | |
Met vriendelijke groet,
Jesse