PDF wordt niet vertoond op een IPAD

Pagina: 1
Acties:
  • 224 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lunarmoon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-10 19:22
Ik heb deze code (in PHP) om een PDF te laten zien op een HTML pagina. Maar helaas in mijn ontwikkel omgeving ziet alles er goed uit maar niet op een IPAD of IE via de provider. Kan iemand mij helpen.

PHP Code: Bestand naam komt van een database.

echo "<object width=\"750\" height=\"1060\" data=\"PDF/$row[PDF]#scrollbar=0\" type=\"application/pdf\">";

echo "<embed width=\"750\" height=\"1060\" name=\"pdf\" src=\"PDF/$row[PDF]#scrollbar=0\" type=\"application/pdf\" />";

echo "</object>";

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Je plaatst nu je code (lees Hoe post je code? even ;) ) en dan mogen wij 't oplossen. Sorry, maar zo werkt 't hier niet. Zoals je in onze Quickstart kunt lezen verwachten we hier (en dus ook in de Devschuur®) wel een beetje eigen inzet en zien we dus graag terug wat je zelf al geprobeerd/gezocht/gevonden hebt en daar zie ik nu niets van terug (en dat maakt dit topic een Kan iemand even...?).

Open gerust een nieuw topic, maar hou dan voorgaande links even in je achterhoofd nadat je ze doorgenomen hebt ;)

Having said all that: zonder enige kennis van zaken is 't eerste wat in me opkomt: serveer je de PDF wel met de juiste http-headers (Content-type: application/pdf)?

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.