Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nieuwe Laptop voor school/casual gaming

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Wat ga je met je laptop doen?

Ik gebruik hem voor school (geneeskunde of handelsingenieur ), films en series te kijken, youtube, casual browsing, gaming ( WoW, LoL ) zou fijn zijn ook mss iets zwaardere games aan te kunnen op low of hoger

Wat is je budget?
[i]Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn. r

Rond de 1200 max liefst, indien iets echt goed, beschikbaar voor het budget te verhogen :)

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?

Ja toch wel, op de universiteit, trein, reis,..

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren

Dacht zelf aan een Dell XPS 13 misschien aangezien er net nieuwe modellen zijn uitgekomen, maar de specs lijken me mss iets te mager en het scherm te klein. Denk toch meer aan een 15 inch.

De macbooks zijn ook mooi maar ook weer kleiner als 15, alhoewel dit geen probleem is, sta open voor 13 inch.

ALs laatste leek de Acer Aspire serie me ook wel iets

Zoek gewoon iets goed qua specs dat alles draait, dun, licht, mooi design,...

Alle hulp welkom :)

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?..

• Batiatus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-11 21:43
Ik denk dat je met Macbooks al wat aan de duurdere kant zit. Als je dan wilt gamen zou je toch moeten kijken naar een 2de hands MBP die een geüpgradede GPU heeft (6750M). Uit ervaring kan ik spreken dat de standaard 6490M niet geweldig is voor games, LOL draait die goed, maar Simcity 5 heeft die al heel veel moeite mee (op Windows dual boot).

Ik zou de Dell site in de gaten houden. Die hebben nog wel eens wat aanbiedingen of kortingscodes beschikbaar waardoor een duurdere Dell misschien een optie zou kunnen zijn.

Anders voor een van deze twee:
pricewatch: MSI GP60 2PE-435NL (Leopard) omdat er Msata schijf in zit en redelijke GPU.

pricewatch: MSI GE60 2PE(Apache Pro)-269NL

Ben persoonlijk geen fan van Acer. De vorige was een Acer en die heeft de reparatieshop meer gezien dan mijn kamer..

• monoking
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-11 20:51
Ik snap niet waarom jij een GP60 aanraadt. Een dual core voor zo'n hoge bedrag is wel aan de hoge kant en het heeft ook een zeer trage 840M gpu.
Een lenovo Y50 kost maar 1000 euro en heeft een 860m met i7 4710HQ CPU. Mischien een betere keuze.
pricewatch: Lenovo IdeaPad Y50-70-00745NL