Ik kan nergens vinden hoe je via parse via een soort van social media app andere gebruikers kan toevoegen, zodat je bestanden kan delen. Ik kan ook niet vinden hoe ik vervolgens bestanden met de toegevoegde gebruikers kan delen. Ik heb veel gezocht maar ik kan het nergens vinden. Ik wil dus weten hoe je andere gebruikers een verzoek kan sturen, en als zij dit verzoek accepteren kan je bestanden met ze selecteren. Ik wil het weten voor een iOS app. Ik heb al een inlogsysteem gemaakt. Je kan al registreren en dan sta je in de Parse-database van mijn app. Als je hebt ingelogd kan je een bestand maken. Ik wil nu dus aan mijn app toevoegen dat je het bestand kan delen met zogenaamde 'vrienden' die jou hebben toegevoegd. Weet iemand waar je hoe dit moet of waar je hierover informatie vind?
enkele quotes uit je oorspronkelijke bericht:
Waar heb je naar gezocht? Wat heb je al wel geprobeerd? Wat is je vermoeden waarom die eerdere pogingen niet werkte?...
Ik kan nergens vinden hoe je via parse via een soort van social media app andere gebruikers kan toevoegen, zodat je bestanden kan delen. Ik kan ook niet vinden hoe ik vervolgens bestanden met de toegevoegde gebruikers kan delen.
...
Ik heb veel gezocht maar ik kan het nergens vinden.
Ik heb op google gezocht en op de parse site zelf. Ik heb niks geprobeerd, omdat ik geen idee heb hoe ik het zou moeten programmeren. En daarom vraag ik of iemand anders het misschien weet?
Hier in de Devschuur draait het om het zelf ontwikkelen. We gaan er hier dan ook vanuit dat je in eerste instantie zelf opzoek gaat naar meer informatie. Qua uitleg kom je niet verder dan "Ik heb gezocht maar niks geprobeerd" en dat is simpelweg niet voldoende. Er zijn zat zoektermen die je zou kunnen gebruiken waarmee je bruikbare zoekresultaten zou kunnen kijken. Dus waar heb je dan op gezocht? Welke zoekresultaten kreeg je dan en waarom was er dan echt niks bruikbaars?
Dit klinkt misschien allemaal heel flauw, maar het is hier dan ook geen helpdesk. Als je daadwerkelijk zelf aan het ontwikkelen bent, dan kan je verder komen dan alleen zeggen dat je hebt gezocht. Dan heb je zoekresultaten gehad, en heb je wat geprobeerd. We kunnen wel een kant en klare oplossing gaan aandragen, maar daar leer je niks van.
Je geeft helaas echt niet meer informatie dan in je eerste topic. Ik kan dan ook niet anders dan je topic sluiten. De quickstart, die NMe linkte in de sluitpost van je vorige topic, vraagt om meer informatie die je nu geeft. Kijk daar aub echt naar voordat je weer een nieuw topic opent. Het zou zonde zijn om gelijk weer een gesloten topic te hebben.
Dit klinkt misschien allemaal heel flauw, maar het is hier dan ook geen helpdesk. Als je daadwerkelijk zelf aan het ontwikkelen bent, dan kan je verder komen dan alleen zeggen dat je hebt gezocht. Dan heb je zoekresultaten gehad, en heb je wat geprobeerd. We kunnen wel een kant en klare oplossing gaan aandragen, maar daar leer je niks van.
Je geeft helaas echt niet meer informatie dan in je eerste topic. Ik kan dan ook niet anders dan je topic sluiten. De quickstart, die NMe linkte in de sluitpost van je vorige topic, vraagt om meer informatie die je nu geeft. Kijk daar aub echt naar voordat je weer een nieuw topic opent. Het zou zonde zijn om gelijk weer een gesloten topic te hebben.
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Dit topic is gesloten.