Toon posts:

Op zoek naar website uit reclame

Pagina: 1
Acties:

• Headshot_NL
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 16:00
Vanmiddag hoorde ik ongeveer tussen 16.30 en 16.45 op radio 538 een stukje reclame. Je hoorde de stem van de 123 gold reclame maar dan vertelde die aardige mevrouw iets anders.
In deze reclame had hij het over een website om je eigen commercial te maken en ik kan er niet meer opkomen welke site dit was. Heeft iemand deze ook gehoord en weten jullie welke site dit is?
Misschien is het wel een grapje en bestaat die site wel helemaal niet :/

[Voor 8% gewijzigd door Headshot_NL op 03-03-2015 18:48]

Hyundai Ioniq electric premium 28kWh | 4350Wp Oost/West | LG 3,5kW + 2,5kW warmtepomp

• AzzKickah
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 27-11 01:00

AzzKickah

06-CENSORED

Je kunt bij 538 toch ook shizzle terugluisteren op de site?

• Headshot_NL
Daar heb ik gezocht. Alleen kan ik dan alleen speciale momenten of de nummers terugluisteren... helaas geen reclames (wat ik normaalgesproken ook niet zo erg vind :P )

Hyundai Ioniq electric premium 28kWh | 4350Wp Oost/West | LG 3,5kW + 2,5kW warmtepomp

• Ophidian
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 14:44
Ik heb hem ook gehoord, volgens mij was het gewoon een jingle van ruud de wild. 123ruud.nl ging het over. Je kan eventueel vanaf straks of morgen de uitzending terug luisteren op ruuddewild.nl ;)

ZO SE LG Neon 2 - 5,76 kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - CSun 320 - 3,84 kWp - Shade: High - PVoutput | Daikin L/L Warmtepomp | Zappi V2 | Corsa-E GS-Line

• Headshot_NL
Bedankt, dit zal het wel zijn geweest inderdaad.
Site is (nog) offline maar ik vraag mij dan af of er iets op komt te staan.

• Ophidian
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 14:44
Hier staan de volledige uitzendingen. Bij het eerste uur op ongeveer 31:30 minuten komt de reclame voorbij ;)

[Voor 21% gewijzigd door Ophidian op 03-03-2015 21:24]

ZO SE LG Neon 2 - 5,76 kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - CSun 320 - 3,84 kWp - Shade: High - PVoutput | Daikin L/L Warmtepomp | Zappi V2 | Corsa-E GS-Line

• Viccers
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 23-11 22:10
Was gewoon een jingle van Ruud de Wild inderdaad. Stukjes van de 123gold reclame geknipt en geplakt om voor zichzelf te promoten. Je hebt dus niets gemist!
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee