Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-12-2023
Hallo tweakers,

Ik heb rond de release van GTA V een account met GTA V gekocht via http://www.cjs-cdkeys.com/
De site was volgens vrienden van me heel betrouwbaar dus heb ik besloten om gta te kopen.
Het spel werkte maanden goed maar nu blijkt gta helemaal niet meer van mij te zijn. Ik krijg als ik het spel wil opstarten: "Is dit jouw game of app?"
2 vrienden van me blijken hier nu ook last van te hebben. Ik heb vorige week woensdag gemaild naar cjs cd keys maar ik heb nog steeds geen antwoord.
Ik heb ook al geprobeerd het account te verwijderen en opnieuw te downloaden, ook heb ik geprobeerd het hele spel te verwijderen en opnieuw te installeren. ook dit had geen zin.

Heeft iemand dit probleem ook ooit gehad en valt dit op te lossen?

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodaap
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-07 19:50
Zelfde probleem, ook met GTA V. De game was geen eigendom meer van het geleverde account. Als ik opnieuw wilde downloaden stond er gewoon de prijs genoemd. Kreeg eerst als reaktie dat het aan de problemen met xbox live lag (purchases) en dat het vanzelf zou verbeteren. Leek me al vaag, maar goed, ik heb het een paar dagen gegeven. Inmiddels krijg je dan zo'n (automatisch gegenereerde) email dat ze er van uit gaan dat het probleem opgelost is. Ik heb aangegeven dat dat niet het geval was, hoorde niets, paar dagen later zelfde mail nog een keer verstuurd. Kreeg eergister een email dat ze bezig waren met hun supplier om het probleem te onderzoeken. Ik moest vooral niet ongeduldig zijn, want het probleem zou opgelost worden. Geduld was niet nodig want paar minuten later kreeg ik een bericht van paypall dat mijn geld terug gestort was, met later een korte bevestiging van cjs. Ik begin er niet meer aan in ieder geval, dat account gekoppelde games kopen!

Overigens wel zuur dat terwijl ik aan het wachten was op oplossing van het probleem GTA V in de aanbieding was bij de Ultimate Game Sale maar nu heb ik dan wel uiteindelijk mijn geld terug maar geen GTA meer en is ie weer volle prijs. Nou ja, risicio van het "voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
Roodaap schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 18:20:
Zelfde probleem, ook met GTA V. De game was geen eigendom meer van het geleverde account. Als ik opnieuw wilde downloaden stond er gewoon de prijs genoemd. Kreeg eerst als reaktie dat het aan de problemen met xbox live lag (purchases) en dat het vanzelf zou verbeteren. Leek me al vaag, maar goed, ik heb het een paar dagen gegeven. Inmiddels krijg je dan zo'n (automatisch gegenereerde) email dat ze er van uit gaan dat het probleem opgelost is. Ik heb aangegeven dat dat niet het geval was, hoorde niets, paar dagen later zelfde mail nog een keer verstuurd. Kreeg eergister een email dat ze bezig waren met hun supplier om het probleem te onderzoeken. Ik moest vooral niet ongeduldig zijn, want het probleem zou opgelost worden. Geduld was niet nodig want paar minuten later kreeg ik een bericht van paypall dat mijn geld terug gestort was, met later een korte bevestiging van cjs. Ik begin er niet meer aan in ieder geval, dat account gekoppelde games kopen!

Overigens wel zuur dat terwijl ik aan het wachten was op oplossing van het probleem GTA V in de aanbieding was bij de Ultimate Game Sale maar nu heb ik dan wel uiteindelijk mijn geld terug maar geen GTA meer en is ie weer volle prijs. Nou ja, risicio van het "voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten".
oke, dan zal ik ook maar voor een refund moeten gaan vragen, zou dit ook kunnen als ik met ideal heb betaald?

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodaap
Dat lijkt me wel, kwestie van geld terug storten op je rekening. Beter juist, bij mij staat het geld nu op mijn paypall en kan ik er verder weinig mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
Roodaap schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 18:25:
Dat lijkt me wel, kwestie van geld terug storten op je rekening. Beter juist, bij mij staat het geld nu op mijn paypall en kan ik er verder weinig mee.
oke, ik weet wel dat je van paypal het geld weer kunt terugstorten naar je rekening toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-07 16:34
Ik heb vroeger nog wel eens wat bij CJS besteld, toen waren ze heel erg goed en werkte alles perfect. Naar het schijnt zijn ze afgelopen jaar lak gaan hebben aan hun klanten, waardoor dit soort situaties zich steeds vaker voordoen. Was laatst nog een flink thread over op Reddit.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodaap
iantje31 schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 18:26:
[...]

oke, ik weet wel dat je van paypal het geld weer kunt terugstorten naar je rekening toch?
Nooit nodig gehad dus ook nog nooit naar gekeken ;) Zal ik eens uitzoeken, nu hopen dat GTA nog een keer ergens in de aanbieding komt.

Vind het hele account met een game kopen eigenlijk niets, maar had kennelijk op de site niet goed gelezen voor ik op de koop-knop drukte. Maar nu blijkt dus dat een game zomaar kan verdwijnen van zo'n account. Heb ik nog nooit van gehoord van iemand zijn eigen account. En kennelijk koopt CJS die account's weer van iemand anders in. Blijft dus een beetje raar gebeuren en een grijs gebied wettelijk gezien (volgens mij). Je kunt ook niet bij MS aankloppen dat je game verdwenen is

[ Voor 4% gewijzigd door Roodaap op 03-03-2015 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
Roodaap schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 18:34:
[...]

Nooit nodig gehad dus ook nog nooit naar gekeken ;) Zal ik eens uitzoeken, nu hopen dat GTA nog een keer ergens in de aanbieding komt.

Vind het hele account met een game kopen eigenlijk niets, maar had kennelijk op de site niet goed gelezen voor ik op de koop-knop drukte. Maar nu blijkt dus dat een game zomaar kan verdwijnen van zo'n account. Heb ik nog nooit van gehoord van iemand zijn eigen account. En kennelijk koopt CJS die account's weer van iemand anders in. Blijft dus een beetje raar gebeuren en een grijs gebied wettelijk gezien (volgens mij). Je kunt ook niet bij MS aankloppen dat je game verdwenen is
Ik vind het inderdaad ook raar dat je een account moet kopen maar ik vertrouw het van het begin af aan al niet. Ik koop daarom in bij iemand die geen site heeft maar via whatsapp te werk gaat, al deze spellen werken nog wel

Pagina: 1