hoi, ik zou graag watsapp willen blokkeren, dus dat watsapp niet meer werkt als die geinstalleerd wordt.
weet iemand hoe ik dat kan doen?
de OS is android 4.1
weet iemand hoe ik dat kan doen?
de OS is android 4.1
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
nee het is niet echt om te chanteren, daar hoef je je geen zorgen om te maken.Brilsmurfffje schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 17:28:
Ik denk niet dat we je hiermee kunnen helpen aangezien we zonder verder informatie niet kunnen oordelen of je hier iemand mee wilt chanteren.
Momus schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 19:18:
Gesubsidieerd door Israël? Wat?
Zeg maar; dezelfde reden dat Iran Whatsapp wil blokkerenWhat'sApp was purchased two months ago by Facebook, which was founded by Mark Zuckerberg, an American Jew.
Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Een Amerikaanse Jood staat er toch?Obiter dictum schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 19:37:
[...]
[...]
Zeg maar; dezelfde reden dat Iran Whatsapp wil blokkeren.
Anyway; jij bent de ouder dus jij maakt de keuzes. Zoiets? Google Play: AppLock?
3640 Wp ZO pvoutput | FOSS | Gasloos | Trabant 601 (kubel + kombi) | Simson s53e | Ford nugget '89
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
[ Voor 17% gewijzigd door Haas_nl op 03-03-2015 20:09 ]
Verwijderd
Gewoon dat vader niet helemaal goed wijs is.Deveon schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 19:33:
Arm kind... Hoe moet ze dat uitleggen aan haar vriendinnentjes?
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq