Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• boeke209
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-11 20:54
Na 2 jaar goed gebruik van mijn htc one m7 heb ik mijn telefoon een paar maanden terug gestuurd voor de volgende mankementen:
  • camera wou niet focussen
  • accu was zeer slecht
  • en de microfoon deed het niet goed meer tijdens een normaal gesprek
Deze problemen zijn netje opgelost door een andere telefoon op te sturen. Nu naar een paar maanden begon de telefoon het een beetje raar te doen veel vastlopers en vaak een trage telefoon.

Nou werd de telefoon zaterdag super traag en heb ik een herstart gedaan, hier is de telefoon nooit meer uitgekomen. Ik heb tevergeefs een factory reset proberen te maken maar ook dit lukte niet. Dus heb ik geprobeerd een andere rom te installeren ,hij was hiervoor nog niet geroot dus heb ik dat allemaal via fastboot, gedaan dit lukte wel. Ook een clockwork recovery heb ik kunnen installeren. Alleen nu kan ik er geen rom op krijgen ten eerste omdat er geen sd kaart in zit en dus geen rom kan laden via een sd kaart. Maar ook een rom laden via ADB krijg ik niet voor elkaar. De hele adb connectie krijg ik niet opgezet, de telefoon is ook niet zichtbaar in mijn pc maar kan er wel met fastboot bij. Ik heb ook al verschillende usb drivers geïnstalleerd maar ook dit mocht niet baten.

Iemand nog ideeën om er een andere rom op te krijgen?

• c.schrijver
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 15-04 13:22
Is de telefoon wel s-off? En welke versie van Windows gebruik je?

• boeke209
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-11 20:54
Ja hoe krijg ik s-off zonder dat ik de telefoon kan op starten ik gebruik Windows 7
ik heb nu wel toegang tot adb in fastboot en recovery clockwork

[ Voor 28% gewijzigd door boeke209 op 03-03-2015 21:31 ]