"Don't blow out my candle if you want yours to shine brighter..."
Worden ze nog wel verkocht ?
Heb hier nog ergens een Reflection Systems MO drive staan, beter gezegd een oventje. Maar die is al van 1991, Windows wil hem niet herkennen. Denk dat DVD-R toch wat beter is tegenwoordig.
Heb hier nog ergens een Reflection Systems MO drive staan, beter gezegd een oventje. Maar die is al van 1991, Windows wil hem niet herkennen. Denk dat DVD-R toch wat beter is tegenwoordig.
Verwijderd
Heb deze week gratis een 640Mb MO-drive kunnen bemachtigen. Daar wil ik natuurlijk graag eens mee spelen maar er zitten géén disks bij.. Heeft iemand nog van die 640Mb MO-disks liggen?? Al dan niet te koop? Of weet iemand waar deze eventueel nog te krijgen zijn..
Verwijderd
MO-disks: bijna niet meer te vinden, Ik zit al de hele dag te zoeken en vind ze alleen bij www.transtec.de voor euro 6 ex btw. Komt nog eens een smak bovenop voor Handling en Transport. Ik heb zelf nog wel wat van die schijven met Back-ups, helaas is m'n drive stuk dus kan ik ze niet meer lezen... Dus als iemand nog een drive over heeft en 'm kwijt wil...
Verwijderd
MO wordt nog best veel verkocht: is namelijk een van de media waar document management systemen mee werken (ivm wet of archief)
Zoek bijvoorbeeld bij Dicom (in .nl en .de), hewlett packard, plasmon(errug goeie drives! (hp koopt plasmons en stickert ze om...). Er zijn er nog wel een hoop meer: check ook bijv. www. aiim.org en dan effe zoeken.
Zoek bijvoorbeeld bij Dicom (in .nl en .de), hewlett packard, plasmon(errug goeie drives! (hp koopt plasmons en stickert ze om...). Er zijn er nog wel een hoop meer: check ook bijv. www. aiim.org en dan effe zoeken.