Toon posts:

HD 7870 drivers worden niet automatisch geinstalleerd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb recent een nieuw scherm gekocht voor mijn computer maar de kwaliteit van het beeld leek niet zo heel goed. Ook kreeg ik een zwarte balk naast mijn scherm.
Ik heb dit probleem proberen op te lossen door de schermresolutie te verbeteren gewoon via windows 7.
Omdat dat het niet leek te verbeteren wou ik mijn videokaart instellingen aanpassen maar AMD VISION control gaf daar geen mogelijkheden voor waardoor ik mijn drivers probeerde up te daten.
mijn computer zegt dat ik een AMD HD 7800 series heb terwijl ik eigenlijk een Sapphire HD 7870 heb.
waardoor ik niet de drivers automatisch kan downloaden.

weet iemand hoe ik deze probleem(en) kan oplossen?

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:33

br00ky

Moderator Harde Waren
Fixed the title for you.

En handmatig installeren? Ik zie geen problemen aangezien de 7870 natuurlijk in de 7800 serie zit...

Monitor verder aangesloten op je videokaart en niet je moederbord?

[ Voor 22% gewijzigd door br00ky op 03-03-2015 15:31 ]

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Welk scherm heb je, waarop met wat aangesloten?

En je kan drivers gewoon handmatig installeren, en AMD heeft ook een tooltje die automagisch de juiste driver [welke ongeveer altijd Omega zal zijn] zal downen en installeren.

Anderzijds, bij een nieuwe monitor hoort je videokaart eigenlijk nooit problemen te geven.

[ Voor 17% gewijzigd door RobinHood op 03-03-2015 15:32 ]

People as things, that’s where it starts.

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Nu online

Esumontere

Floep, banaan.

Bedoel je dat je een zwarte balk rondom je beeld krijgt? Ga naar catalyst control centre en zet 'overscan/underscan' op 0%.

De Sapphire HD7870 is een AMD HD7800 serie kaart.