pioneer home cinema set geluids problemen

Pagina: 1
Acties:

• LessermoldX
  • Registratie: Juli 2013
  • Nu online
Hallo!

Mijn ouders hebben een oudere pioneer Home cinemaset (type nummer weet ik ff niet meer) maar daar zijn problemen mee, van de 5 speakers stoppen er 4 mee na een tijd of het volume zakt en komt niet meer terug of komt soms rustig aan weer terug. het setje is ongeveer 8 jaar oud en werdt meerdere jaren niet gebruikt. de enigste manier hoe je het weer tijdelijk kan fixen is door de reciever overnieuw te starten. ik denk zelf dat de subwoofer (waar alle kabels ingeplugt moeten worden) een beetje stuk is. ik heb al gezocht (op het model en op in het algemeen) maar ik kan geen oplossing vinden

Ik wil er graag achterkomen wat het kan zijn, want dan kan ik gaan kijken voor het te gaan vervangen want het is toch wel lekker dat je films kan kijken met 5.1 geluid

• Bisti
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 25-01 19:47
True, is een beetje stuk.

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:50

DjVe

Hatsaflats!

Helaas is mijn kristallen bol leeg, maar als je nou een begint met types en een foto hoe het aangesloten is....Misschien kunnen we je dan wel helpen.

• LessermoldX
  • Registratie: Juli 2013
  • Nu online
ik ga nu ff kijken hoe het aangesloten zit + foto's maken. en ook ff achter de typenummers aan.

Edit 1: http://www.pioneer.eu/uk/...chive/RCS-404H/media.html is het setje

Edit 2: Foto`s komen wat later, kan niet zeggen wanneer ze komen

[ Voor 46% gewijzigd door LessermoldX op 03-03-2015 16:59 ]