[WordPress] Lenormand kaarten

Pagina: 1
Acties:
  • 373 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 525104

Topicstarter
Beste Tweakers,

Gister werd mij gevraagd of ik een website kan maken, dat is geen probleem, al vaker gedaan.
Er is mij verteld wat de wensen waren en het was eigenlijk een heel basic website die je voor zo een 200 euro kan laten ontwikkelen door elke beunhaas die een zolder en een laptop heeft, een html/css pagina zonder enige php eisen.

Vandaag werd het weer wat moeilijker, de beste vrouw doet aan waarzeggerij (noem je dat zo trouwens :+ )
Ze zou graag iets willen zoals
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
hier staat,

Ik heb ervaring met wordpress, maar nog nooit een eigen custom plugin geschreven, nou zou een plugin schrijven nog niet het moeilijkste zijn, maar ik zit wel met de vraag, hoe moet ik dit kaarten "spel" aanpakken?

Misschien dat jullie mij ietswat op weg kunnen helpen, ik heb al hier en daar gezocht op google maar erg ver kom ik niet, wel ben ik ook nog deze tegen gekomen
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Sorry, maar we zitten hier niet om voor jou je opdracht uit te werken (/denken) danwel je aan 't handje te nemen over hoe dit aan te pakken. Graag zien we wat je zélf al hebt geprobeerd en concrete code met concrete problemen. Daar kunnen we je prima mee helpen en je met eventuele concrete problemen helpen. Ondank dat je insteek misschien niet echt een scriptrequest is, valt het hier wel onder.

[ Voor 20% gewijzigd door RobIII op 03-03-2015 13:55 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.