Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• RestUnknown
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-11-2023
Ik ben op zoek naar een nieuwe gps gezien ik bij de laatste twee bestemmingen totaal fout zat met een TomTom XL (die blijkbaar ook geen kaartupdates meer heeft).

Ik had weliswaar een huisnummer ingegeven en hoewel die me natuurlijk nooit perfect gaan sturen, zat ik de laatste keer 15km uit de richting...

Maximum budget is 150 euro. Levenslange kaartupdates voor heel Europa zijn een voorwaarde en als het kan ook een levenslang verkeersabonnement.

Bedankt

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 17:47
Wat heb je zelf al gevonden?

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
En waarom geen navigatie app?

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16:47
RestUnknown schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 12:34:
Ik ben op zoek naar een nieuwe gps gezien ik bij de laatste twee bestemmingen totaal fout zat met een TomTom XL (die blijkbaar ook geen kaartupdates meer heeft).

Ik had weliswaar een huisnummer ingegeven en hoewel die me natuurlijk nooit perfect gaan sturen, zat ik de laatste keer 15km uit de richting...

Maximum budget is 150 euro. Levenslange kaartupdates voor heel Europa zijn een voorwaarde en als het kan ook een levenslang verkeersabonnement.

Bedankt
Je begrijpt toch wel dat LEVENSlang iets anders is dan levenslang?
Voor 100 euro kun je al makkelijk een TT halen, de zoekfunctie in de Pricewatch al eens gebruikt?
Of loop bij de Mediamarkt binnen en laat je een systeempje aansmeren.

• RestUnknown
Ik heb geen smartphone en zal er ook geen kopen, dus geen app :).

Onder levenslang versta ik zolang het beestje leeft en niet mezelf.

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 01:11
Android of Windows Phone telefoon (kies wat) + Nokia Here Maps (download).

Als je geen telefoon wilt kan je één keer de kaarten downloaden en hem voor de rest gewoon als navigatie apparaat gebruiken.

• RestUnknown
Balance schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 15:07:
Android of Windows Phone telefoon (kies wat) + Nokia Here Maps (download).

Als je geen telefoon wilt kan je één keer de kaarten downloaden en hem voor de rest gewoon als navigatie apparaat gebruiken.
Dan kan ik beter een gps toestel kopen.
Zoals ik zei zal ik geen smartphone halen en al zeker niet om het enkel als navigatiemiddel te gebruiken, hiervan zie ik het nut totaal niet in.

[ Voor 12% gewijzigd door RestUnknown op 03-03-2015 20:25 ]

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-11 09:41

Bullet NL

Eigen Wijs

Dit topic heeft totaal geen toegevoegde waarde, de Topic Starter zal eerst zijn huiswerk maar eens moeten doen en zelf met een aantal apparaten/wensenlijstje moeten komen voordat we hem kunnen helpen. Vervolgens zal hij/zij zijn vraag dan moeten optekenen in het daarvoor bedoelde sub-forum in MAA. (mobiel aankoop advies)

Cogitationis poenam nemo patitur

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.