Toon posts:

install xpenology

Pagina: 1
Acties:
  • 524 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil mijn ouder systeempje instellen als NAS en had hiervoor xpenology op een usb stick gezet.
Nu, tijdens de install stopt het beeld hier op (zoie screen)
Vraagt: diskstationlogin??
Wat vul ik hierin dan?

Afbeeldingslocatie: http://s21.postimg.org/eg35v33cn/IMG_0226.jpg

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
De gebruikersnaam. Meestal root, misschien admin. Staat vast in de handleiding.

Nou ja! Check dan gelijk ff mijn V&A! 🛒
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Verwijderd

Topicstarter
Waar kan ik de handleiding terugvinden?
Thanks

Verwijderd

Topicstarter
root neemt hij aan als inlognaam, maar dan komt passwoord, heb daar admin geprobeerd, maar neemt hij niet aan....

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10:44

TommieW

Numa numa.

Waarom zou je willen inloggen? Heb je al gekeken naar de installatiehandleiding van XPenology? Kan je makkelijk vinden via Google.

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 17 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Verwijderd

Topicstarter
Heb dat gewoon op een stick gezet en voor installatie gekozen, en vraagt nu automatisch logins?
Wat doe ik dan verkeerd?
Ik ben een onwetende in dit soort zaken, sorry.

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 11:46:
Heb dat gewoon op een stick gezet en voor installatie gekozen, en vraagt nu automatisch logins?
Wat doe ik dan verkeerd?
Ik ben een onwetende in dit soort zaken, sorry.
Gewoon op de site van Xpenology kijken. Lezen is niet zo lastig toch?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• ReneK
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:19
Je hoeft hier i.d.d. helemaal niet in te loggen. Op het moment dat je deze prompt ziet,
is je XPenology NAS benaderbaar via je browser.

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07-2025
Je logt in via de Webinterface, niet via de server zelf met een toetsenbord en monitor.

• rikadoo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
jeip:5000 dan kun je erop. Makkelijkst is om de software (synology assistant) te downloaden van de site van synology, via hier kun je de firmware installeren.

AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x Asus RoG XG27AQDMG | 1x LG UltraGear 27GL850

Verwijderd

Topicstarter
Heb synology assistent gedownload en geinstalleerd.
Heb vervolgens mijn malwarebytes en essentials tijdelijk uitgeschakeld, maar assistent vind geen nas?
De pc/nas staan aan, en is met internet verbonden dmv een router.
Wat nu?

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Nou ja! Check dan gelijk ff mijn V&A! 🛒
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:09
Probeer deze eens:

https://wrgms.com/synologys-secret-telnet-password/

(username: root)

Kan je het wachtwoord van vandaag niet geven, codepad wil (bij mij?) niet zo lekker.

Verwijderd

Hoi H_soft_digger,

Het is natuurlijk heel makkelijk eventjes een topic openen en om hulp vragen; maar dergelijke 'helpdesktopics' worden hier niet op prijs gesteld. Er wordt van je verwacht dat je voldoende eigen inzet toont en daarbij hoort vooronderzoek en een eigen actieve instelling om problemen op te lossen. Pas als dat zelf niet lukt, kun je een topic openen en daarin wordt ook verwacht dat je genoeg moeite in de topicstart steekt. In jouw geval is daar geen sprake van en moet ik je topic helaas sluiten.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.