Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Browser met meerdere private-sessies tegelijk

Pagina: 1
Acties:

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-11 16:58
Ik zoek een browser waarbij ik tegelijk meerdere (private)-sessies open kan zetten. Chrome, IE en Firefox kan alleen Normaal + 1x private. Als ik vervolgens nog een private venster wil openen, word ik ingelogd in mijn bestaande private-sessie.

Bij voorkeur via homepage instellingen: google.com|private1:google.com|private2:google.com|private3:google.com

Doel is gemakkelijk om te gaan met een brakke website die door verschillende (4) gebruikers tegelijk gebruikt moet worden en waarvoor op een andere site moet worden ingelogd (SSO).

Nu doen we Firefox en Chrome tegelijk met een private en een gewone sessie, maar dat ik natuurlijk ook niet handig. De site kan ik helaas niets aan veranderen (ben eindgebruiker)

Ook via snelkoppelingen met -private-window (Firefox) of --incognito (Chrome) werkt niet

[ Voor 5% gewijzigd door Paultje3181 op 03-03-2015 09:42 ]

• Paultje3181
Kick. Iemand een idee? Ook extensies als multifox werken niet.

• TweakMDS
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-10 12:54
Als het niet incognito hoeft te zijn kan je in Chrome meerdere gebruikers aanmaken. Dan kan je met gemak een viertal gebruikers maken. Wanneer je switched van gebruiker opent Chrome een nieuwe gebruiker en blijft het venster van de andere gebruiker open staan.

Overigens, met de simpelste google zoekopdracht hierop kom ik op de Chrome extension MultiLogin uit (https://chrome.google.com...cbjdgjdlfmomnfgnnbk?hl=en). Misschien doet dat wat je nodig hebt?

Edit: een iets meer outside-the-box oplossing zou kunnen zijn om op OS niveau (windows?) meerdere users te maken en dan RunAs (http://ss64.com/nt/runas.html) of sudo (linux) te gebruiken, in combinatie met de private-browsing / incognito commandline.

[ Voor 24% gewijzigd door TweakMDS op 04-03-2015 23:32 ]

• gekkie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:16
mjah het enige wat ze van IE over hadden mogen nemen ... session per window / tab.
Buitengewoon irritant dat je bij webservices niet zonder nadenken met verschillende accounts tegelijk ingelogd kunt zijn.

• Paultje3181
Het is gelukt met verschillende profielen en snelkoppelingen op de desktop. Het standaard kiezen voor een ander profiel is helaas niet mogelijk, aangezien er max 8 icoontjes zijn en er 10 medewerkers zijn. Jammer.